FANDOM

Seizoen 16

15 jaar Familie: het nieuwsjaarsfeest

Algemene Informatie

Op zaterdag 30 december 2006 bestaat 'Familie' precies 15 jaar. En dat wordt gevierd met een extra lange, feestelijke aflevering, van 20u00 tot 23u00.

Inhoud

De villa van Peter en Trudy wordt volledig ingepalmd door de televisieploeg die het oudejaarsavondfeest van de familie zal opnemen. Het is een drukte van jewelste, met gasten die aankomen, Sien en Maria die op inspectie komen en de technische ploeg die alles installeert. Suzy staat in voor de catering, maar krijgt een paniekaanval als blijkt dat ze ook voor de televisieploeg eten moet voorzien. Kon ze maar een e-mail sturen naar SOS Piet… Veronique is er niet over te spreken dat de familie feestkledij van Nicky Van Kets moet dragen en ze is zeer kattig tegen de ontwerper.

Ondanks de hectische voorbereidingen zit de sfeer er tijdens de party helemaal in. Wim is zo blij als een kind met zijn handtekening van Jean-Marie Pfaff en Albert voelt zijn zere voeten niet meer wanneer Pascale Naessens hem uitnodigt op de dansvloer. Els Tibau charmeert Peter en Trudy gaat uit de bol tijdens de optredens van Helmut Lotti , Laura Lynn en Frans Bauer. Rob is echt blij dat Rita is gekomen, maar het valt hem op dat ze ontzettend stil is. Hij wil haar gelukkig zien en bedenkt een muzikaal plannetje…

Bekende gezichten

In deze speciale aflevering doen bekende Vlamingen mee zoals: Laura Lynn, Helmut Lotti, Piet Huysentruyt, Stijn Coninx, Sien en Maria uit "Schoon en Meedogenloos", Nicky Van Kets, Els Tibau, 'Supernanny' Wendy Bosmans, Jean-Marie Pfaff, Jan Van Dyke, Luc Caals, Bart Van den Bossche, Eddy Planckaert, Christa Planckaert, Francesco Planckaert, Junior Planckaert, Pascale Naessens, Davy Brocatus, Gary Hagger én de Bekende Nederlander Frans Bauer.

Elke bekende Vlaming werd gelinkt met een familie lid van de Van den Bossches:

  • Laura Lynn zingt samen met tante Rita een bekende hit.
  • Helmut Lotti komt speciaal langs voor Trudy, die verzot is op hem.
  • Piet Huysentruyt komt Suzy een handje helpen in de keuken.
  • Nicky Van Kets zorgt samen met Mario voor de kleding van de avond.
  • Wendy Bosmans houdt de kinderen bezig tijdens de feestelijkheden.
  • Jean-Marie Pfaff is een held voor Wim, hij is volledig weg van de aanwezigheid van zijn idool.
  • Bart Van den Bossche zorgt voor problemen met Jan omdat hij zijn zoon; Bart Van den Bossche zoekt.
  • Pascal Naessens danst samen met Albert die avond.
  • En Frans Bauer doet het hart van Brenda sneller slaan. 

Foto's