FANDOM

Aflevering 5329
Familie 5329 003
Seizoen Seizoen 24
Seizoensnummer 1
Week Week 1
Eerste uitzending 28 augustus 2014
Live Kijkers 848.165
Marktaandeel 36,23%
Navigatie
Vorige aflevering Aflevering 5328
Volgende aflevering Aflevering 5330

Aflevering 5329 is de 4de aflevering van het 24ste seizoen en werd voor het eerst uitgezonden op donderdag 28 augustus 2014.

Inhoud

Twee maanden later. Benny Coppens is bijzonder zorgzaam naar Liesbeth Pauwels toe. Stefanie Coppens, die inmiddels terug is uit Frankrijk, wordt er zelfs achterdochtig van en denkt dat haar mama opnieuw zwanger is. Fashion en Vero Bello houden allebei angstvallig de verkoopcijfers in de gaten. Cédric Van de Caveye duikt plots op bij Marie-Rose De Putter. Hij wil niet langer bij zijn papa in Milaan wonen en hoopt dat hij bij zijn mama terecht kan.

Thomas Van den Bossche brengt zijn kersverse opa een bezoekje in de Jan en Alleman en geeft hem foto's van zijn overleden vader. Ondertussen leert hij Stefanie kennen. Evy Hermans ergert zich aan de afwezigheid van Andreas en twijfelt over haar relatie. June Van Damme hoopt Vero Bello extra in de kijker te zetten via een deal met modejournaliste Andrea De Praetere. Linda en Maud beginnen met de repetities van de musical, maar regisseur Martijn is allesbehalve tevreden met het resultaat. Maarten Van den Bossche krijgt eindelijk een telefoontje met instructies.

Cast

(Acteursnaam - Personage)

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Gastpersonages

Trivia

Quotes

{{{quotes}}}

Foto's

Links

{{{links}}}