FANDOM

† Andy Coseyns
Seizoenen 24 AndyCosynsProfiel
Eerste verschijning Aflevering 5429 - 30 januari 2015
Laatste verschijning Aflevering 5454 - 19 februari 2015
Gespeeld door Juan Gerlo

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto's

Algemene Informatie

Andy Coseyns is een gastpersonage dat van 30 januari 2015 tot en met 19 februari 2015 vertolkt werd door Juan Gerlo. 

Verhaallijnen

Andy is een studiegenoot van Thomas Van den Bossche. De twee waren beste vrienden en gingen op een gegeven moment op zoek naar een manier om extra geld te verdienen. Ze begonnen een escorte-bureau om eenzame vrouwen te vergezellen naar feestjes en evenementen. Na hun studies wou Thomas met deze praktijken stoppen en verbrak hij het contact met Andy.

Door het interview van Thomas Van den Bossche op een bekende modeblog, komt Andy opnieuw in contact met hem. Andy is duidelijk nog steeds met dubieuze zaakjes bezig en heeft zo een enorme berg schulden. Hij vraagt aan Thomas om 30.000 euro van hem te mogen lenen. Wanneer Thomas weigert, gaat Andy op zoek naar bewijsmateriaal uit het verleden van Thomas om hem ermee te chanteren. Andy zet Thomas opnieuw op zijn escortewebsite waardoor Thomas verschillende telefoontjes krijgt van vrouwelijke klanten. Hij ziet geen andere uitweg dan het geld te betalen, maar heeft zelf niet genoeg. Wanneer Thomas stiekem geld van VDB gebruikt om Andy uit te betalen, wordt hij op de rooster gelegd door Mathias Moelaert.

Mathias krijgt de volledige waarheid van Thomas te horen en besluit hem nog een kans te geven en het spelletje mee te spelen. Mathias betaalt de 30.000 uit eigen zak terug aan VDB en besluit het geld te lenen aan Thomas. Thomas geeft het geld aan Andy, maar wil ook de bewijzen tegen hem in handen krijgen. Hij breekt in op de woonboot van Andy en gaat op zoek naar de foto's uit zijn verleden. Nadien komt Thomas te weten dat Andy al een tijdje vermist is. Zijn lichaam wordt later teruggevonden. Hij werd vermoord door zijn schuldeisers.

Trivia

  • Acteur Juan Gerlo deed in 2014 mee aan de audities voor de rol van Thomas Van den Bossche en behoorde tot de drie finale kanshebbers, maar trok zich terug nadat hij werd geselecteerd voor een hoofdrol in de Studio 100-reeks Ghost Rockers.

Foto's