FANDOM

Vorige Relaties: Arno en Gail

Seizoen 22 - 23

Arno Coppens en Gail Cockelaere leren elkaar kennen bij Arno thuis. Gail verblijft samen met haar broer enkele weken in België bij haar ouders Dirk Cockelaere en Nathalie De Bie. Het gezin wou een fietstocht doen maar door een platte band kwamen ze bij het fietsenatelier van de familie Pauwels terecht. 

Arno was onmiddellijk gecharmeerd door de knappe verschijning van Gail en het bleek te klikken tussen de twee. De dagen daarna houden ze contact met elkaar via sms'jes. Gail geeft toe dat ze verliefd is op Arno maar Arno zelf beweert het tegendeel. De waarheid is dat Arno zich niet durft binden omdat Gail ooit weer naar Amerika zal vertrekken.

Tijdens een etentje in de KomEet komt het toch tot een kus tussen de twee wanneer Arno perongeluk een mep krijgt. De twee starten een relatie en Arno probeert Gail in België te houden. Zijn plannetje lukt niet want enkele dagen later moeten ze weer afscheid van elkaar nemen.

Toch blijft het koppel bij elkaar en willen ze gaan voor een langeafstandsrelatie. Enkele weken later vertrekt Arno naar Amerika maar wanneer hij in juni 2013 terugkeert, is Gail niet meegekomen.

Twee maanden later lijkt de relatie afgekoeld te zijn. Arno heeft het druk met schoolwerk en ook Gail laat weinig van haar horen. Wanneer ze tijdens de kerstvakantie even naar België komt voor de feestdagen, probeert ze Arno zelfs te ontwijken. Uiteindelijk biecht ze op dat ze even iemand anders heeft gehad in Amerika. Daarom besluiten de twee om even een pauze in te lassen, zodat ze alletwee kunnen nadenken over de toekomst. Wanneer Gail enkele weken nadien nog eens naar België komt, besluiten de twee de relatie te beëindigen.

Foto's