FANDOM

In het 22ste seizoen komt het fietsatelier van Patrick Pauwels voor het eerst in beeld. Het is gelegen naast zijn woning in Mechelen. Voordat Benny Coppens als klusjesman bij VDB werkt, hielp hij zijn schoonvader af en toe in het atelier. Later dit seizoen maken Guido Van den Bossche, Charlotte Kennis en Elias gebruik van Patricks atelier om er te werken aan fietsen. Met het verdiende geld wilt het drietal op vakantie gaan. Tijdens het 23ste seizoen krijgt Patrick nog steeds de hulp van Guido en Elias.

In het 24ste seizoen starten Patrick, Mathias en Guido een bvba op die vanaf dan naast gewone fietsen ook motorfietsen en dergelijke herstelt. Het atelier wordt omgevormd tot een soort garage. Jan beslist in de zaak van zijn jongste zoon te investeren.

In het 25ste seizoen stapt Guido uit de bvba om in dienst te gaan werken bij Garage Louis & Zn.. Kobe Vermiert, de zoon van Louis Vermiert en goede vriend van Guido, wilt de zaak van zijn vader namelijk overnemen. Na Guido's vertrek beslissen Patrick en Mathias om naast de fietsenwinkel ook een repairatelier op te starten. Dit betekent dat ze nog breder gaan dan voordien en dus zelfs naaimachines of speelgoed herstellen en verkopen. Op 20 oktober 2016 beslissen Mathias en Patrick om te stoppen met het repairatelier. De reden hiervoor was dat het niet veel geld opbracht.

Huidige Personeelsleden

Vorige Personeelsleden