FANDOM

Vorige Relaties: Bart en Brenda
1494431648 small

Seizoen 6 - 9

Bart Van den Bossche heeft Brenda Vermeir leren kennen na de tijdsprong in de 6de reeks. Een jaar later trouwt het koppel met elkaar en bevalt Brenda ook van een dochterje: Hannah Van den Bossche

Het huwelijk hield het niet lang uit wanneer Bart besluit om naar Amerika te verhuizen. Het koppel besluit van elkaar te scheiden en Bart verdwijnt.

Seizoen 14 - 20

Aan het einde van het 10de seizoen krijgt de moeder van Bart een verontrustend telefoontje uit Amerika. Haar zoon had een ernstig ongeluk en is er erg aan toe. Brenda reist samen met haar toenmalige vriend Koen Lamoen naar Amerika om Bart te gaan halen. Daar maakt ze ook kennis met zijn nieuwe vrouw Christel Feremans.

Eenmaal dat Bart terug in België is en aan de beterhand is, blijkt dat hij helemaal van karakter is veranderd. Hij is een echte schurk geworden dankzij de invloed van Christel. Het werkt dan ook mee met aartsvijand Xavier Latour om de Van den Bossche kapot te krijgen. Bart ontvoert zelfs zijn dochtertje wanneer Brenda hem verbiedt haar te zien. Bart komt echter tot inkeer en begint samen te werken met Peter Van den Bossche om Xavier te stoppen.

Brenda zit in een tweestrijd wanneer ze ziet dat Bart weer helemaal de oude is. Zijn huwelijk met Christel is ontbonden en Brenda wordt terug verliefd op hem. Ze maakt een einde aan haar relatie met Koen en kiest dus opnieuw voor Bart. Tijdens het 14de seizoen trouwen ze terug met elkaar en later wordt Brenda opnieuw zwanger van een zoontje: Jelle Van den Bossche.

Enkele jaren nadien gaat het koppel terug uit elkaar. Brenda heeft ondertussen een fitnessketen opgericht waardoor ze weinig thuis is. Bart zit volop in een midlifecrisis en wil samen met een oude maat een wereldreis maken. Het koppel gaat uit elkaar en Brenda verlaat hun huis. 

Dankzij de tussenkomst van hun dochter Hannah komt het koppel toch terug bij elkaar. Om hun herwonnen liefde te vieren gaat het hele gezin uit eten. Het noodlot slaat echter toe wanneer Brenda de straat oversteekt en omvergereden wordt door een auto. Ze sterft in het ziekenhuis. 

Foto's Huwelijk 1 en 2

Foto's