Fandom

Familie Wiki

Bart Van den Bossche en Trudy Tack de Rixart de Waremme

2,764pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Huidige Relaties: Bart en Trudy

Bart Van den Bossche en Trudy Tack de Rixart de Waremme hebben een relatie sinds het 21ste seizoen. Het was Trudy die voor het eerst gevoelens begon te krijgen voor Bart na zijn ongeval. Bart twijfelde aan zijn gevoelens omdat hij vreesde dat het te snel was na de dood van Brenda. Het was pas tijdens de opening van de VDB Holding dat Bart toegeeft dat hij ook gevoelens heeft voor haar.

Niet iedereen reageert even enthousiast na het nieuws van hun relatie. Jan Van den Bossche is enorm blij dat zijn zoon opnieuw de liefde heeft gevonden. Peter Van den Bossche vindt het vreemd dat zijn ex-vrouw nu een relatie heeft met zijn neef maar hij aanvaardt het uiteindelijk wel. Het is vooral Hannah Van den Bossche die aanvankelijk resoluut tegen de relatie is. Het was pas na een goed gesprek tussen Trudy en Hannah, dat alles opgelost werd.

Niet veel later gaat Trudy inwonen in de Woning van Bart samen met Louise Van den Bossche, die het enorm goed kan vinden met Bart. Ook tussen Trudy en Barts zoontje Jelle Van den Bossche ontstaat er een hechte band.

Aan het einde van het 22ste seizoen ontstaan er spanningen tussen het koppel. Bart verliest zijn job en daardoor ook zijn inkomen. Daarnaast wil Trudy verhuizen omdat ze graag een huisje wil dat van haar en Bart is. Nu voelt ze zich nog steeds een gast in het huis van Bart en Brenda. Bart gaat uiteindelijk akkoord en in juni 2013 verhuizen ze naar hun nieuwe stekje.

In het 23ste seizoen begaat Bart een scheve schaats met zijn overste Greet Baele. Trudy komt hier achter en wil een einde maken aan de relatie. Bart vraagt haar vergiffenis en samen willen ze nog aan hun relatie werken. Bart vraagt Trudy ten huwelijk, maar ze zegt nee. Nadien sluiten ze een samenlevingscontract af.

Tijdens het 24ste seizoen vertrekt Bart naar een congres in Luxemburg en neemt hij uitgebreid afscheid van Trudy. De volgende morgen krijgt Trudy de politie over de vloer. Bart is om het leven gekomen tijdens een accident met de wagen. Hij stierf ter plaatse.

Trudy kan haar ogen niet geloven wanneer Bart plots terug voor haar neus staat. Hij heeft zijn dood in scène gezet omdat hij moest vluchten voor de gevaarlijke familie Gallo. Nu hij terugkeert naar zijn familie, wil Bart zijn relatie met Trudy gewoon verderzetten, maar er is ondertussen veel gebeurd. Trudy kreeg bijvoorbeeld gevoelens voor Faroud Kir. Trudy wil Bart echter nog een kans geven.

Foto's

Lees Meer