Fandom

Familie Wiki

Boerderij van Maarten

2,825pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Woningen buiten beeld

Bewoners

Maarten Van den Bossche en Roos Sterckx woonden al een tijdje bij Bart en Trudy, maar waren op zoek naar een geschikte woning. Perongeluk komt Maarten een boerderijtje tegen dat te koop staat en hij wordt er meteen verliefd op. Na onderhandelingen met de eigenaar, komt hij tot een besluit en hij koopt het boerderijtje. Hij wil Roos met dit nieuws verrassen, maar zij is niet meteen blij omdat het boerderijtje alleen op naam van Maarten staat. Bovendien zijn er veel kosten aan het boerderijtje en Maarten zal zijn handen uit de mouwen mogen steken.

De binnenkant van het huis is slechts enkele keren in beeld geweest aan het begin van het 22ste seizoen, nadien verdwijnt de locatie volledig uit beeld. Wanneer Maarten en Roos op wereldreis vertrekken, is het dan ook onduidelijk wat er met het huis gebeurd is.

Door de terugkomst van Maarten en Roos in mei 2014, wordt ook duidelijk dat ze hun boerderijtje te huur hadden gezet. Na de dood van Roos, trekt Maarten bij Leen in en verkoopt hij het huis aan de huurders. 

Vorige Bewoners

Foto's