FANDOM

Caro Goossens
Seizoenen 1718 S18-caro-portret
Eerste verschijning Aflevering 3799 - 14 maart 2008
Laatste verschijning Aflevering 4018 - 28 januari 2009
Gespeeld door Kathleen Goossens

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnen

Algemene informatie

Caro Goossens is een nevenpersonage dat van 14 maart 2008 tot en met 28 januari 2009 wordt vertolkt door Kathleen Goossens.

Verhaallijnen

Caro is de stagemeester van Maarten Van den Bossche tijdens zijn koksopleiding. De slabakkende relatie tussen Maarten en Evy Hermans zorgt ervoor dat hij en Caro iets met elkaar beginnen. Caro is echter enkele jaren ouder en merkt dat soms wel, bijvoorbeeld wanneer Maarten zich impulsief of kinderachtig gedraagt. Ze eist dan dan ook dat hij professioneler wordt naar haar eetcafé toe. Buiten het werk om, schieten de twee wel heel goed met elkaar op. Caro gaat dan ook samen met de vriendengroep van Maarten op weekend naar de Ardennen en ze geeft Maarten vast werk.

Caro-full

Na de zomer blijkt dat Caro al een tijdje door Maarten Van den Bossche wordt genegeerd en dat hij ook niet meer in het eetcafé komt werken. Caro vertelt tegen de bende dat ze geen idee heeft wat er is fout gelopen en dat ze dus ook niet van plan is om zelf weer toenadering te zoeken. Uiteindelijk onthult Maarten dat hij haar heeft betrapt tijdens een intiem moment met een andere man. Het blijkt echter om Caro's broer te gaan. Maarten excuseert zich, maar Caro aanvaardt zijn impulsieve uitval niet en zet een punt achter hun relatie.

Niet veel later geeft Caro de vroegere job van Maarten aan diens boezemvriend Bjorn Impens. Maarten is hier allesbehalve blij mee en vindt het van Bjorn een laffe daad dat hij de job heeft aanvaard. Toch besluit Bjorn er te blijven werken, wat leidt tot een lange ruzie tussen de twee vrienden. Caro voelt zich slecht bij de situatie, maar is opgelucht wanneer Maarten en Bjorn het weer bijleggen. Niet veel later draait het eetcafé bijzonder goed en stelt ze Maarten voor om weer af en toe in te springen. Maarten aanvaardt de job en hij en Caro geven hun relatie een tweede kans. Caro stelt hem voor om na zijn studies vennoot in het eetcafé te worden en met haar te gaan samenwonen. Maarten ziet dit echter niet zitten. Dit leidt tot een nieuwe ruzie, waardoor hun relatie definitief eindigt.

Bij de start van het nieuwe schoolsemester moet Maarten opnieuw een aantal uren stage lopen. Hij gaat ervan uit dat hij opnieuw bij Caro terecht kan, ook al hebben ze elkaar in geen weken nog gesproken. Caro laat meteen verstaan dat ze nooit meer met hem wil samen werken en inmiddels al een andere stagiaire heeft aangenomen, van wie ze zeer tevreden is. Maarten druipt af en Caro en haar eetcafé verdwijnen hierop uit beeld.