FANDOM

Chadi
462401 10150698069262491 305466384 o
Vorige Gastpersonages

Actrice

Lisette Merenciana

Debuut

Aflevering 4790 (17/02/2012)

Einde

Aflevering 4813 (21/03/2012)

Reden

Gevlucht naar buitenland

Algemene Informatie

Chadi is een gastpersonage dat van 17 februari 2012 tot en met 21 maart 2012 vertolkt wirdt door Lisette Merenciana.

Verhaallijnen

Chadi en Pierrot Van den Bossche leren elkaar kennen op een terrasje in Mechelen. Pierrot is meteen onder de indruk van haar verhaal: De Zuid-Afrikaanse Chadi is op weg naar haar familie in Engeland maar heeft geen geld of papieren. Pierrot is vastberaden om haar te helpen.

Niet veel later komt Pierrot te weten dat Chadi geld probeert te verdienen als prostituee. Pierrot is hier helemaal niet gelukkig mee maar volgens Chadi heeft ze geen andere keuze. Via deze manier komt Chadi in een totaal verkeerd milieu terecht. Wanneer ze weigert om te gaan werken voor een pooier, wordt ze in mekaar geslagen en naar het Algemeen Ziekenhuis gebracht.

Pierrot is er van overtuigd dat er een manier bestaat om haar te helpen en hij gaat onderduiken bij Anna Dierckx en Albert Thielens aan de zee. De bomma is blij met de komst van Pierrot en ook Chadi mag blijven logeren terwijl Albert meer argwanend is. Uiteindelijk zet Chadi het op een lopen nadat ze enkele juwelen gestolen heeft en geld van Pierrot.

Foto's