FANDOM

Cynthia
Seizoenen 20 Cynthia
Eerste verschijning Aflevering 4572 - 14 maart 2011
Laatste verschijning Aflevering 4633 - 24 mei 2011
Gespeeld door Grietje Vanderheijden

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieStudies en BeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Cynthia is een gastpersonage dat van 14 maart 2011 tot en met 24 mei 2011 vertolkt wordt door Grietje Vanderheijden.

Studies en Beroepsleven

Cynthia is een 22-jarige studente die samen met de 56-jarige Rob een eindwerk moet maken voor hun studierichting 'Human Resources Management'. Omdat Rob vaak veel werk heeft bij VDB en niet veel tijd heeft voor zijn studies, komt Cynthia hem af en toe helpen op het bedrijf om praktijkervaring op te doen. Uiteindelijk slagen zowel Cynthia als Rob voor de verdediging van hun eindwerk.

Verhaallijnen

Peter Van den Bossche wilt dat Rob Gerrits Human Resources Management gaat studeren aan de universiteit voor VDB Electronics, maar dat ziet hij helemaal niet zitten. Hij heeft echter weinig keuze en neemt tijdelijk zijn intrek in het studentenhuis van Pierrot Van den Bossche.

Rob is zenuwachtig voor zijn eerste dag aan de universiteit en hij is blij dat Evy Hermans hem wegwijs zal maken in Leuven. Op de unief maakt Rob kennis met medestudente Cynthia, die veel interesse in Rob toont. Evy denkt dat hier meer achter zit, maar Cynthia gebruikt Rob zijn kennis gewoon om haar te helpen bij opdrachten. Ze beslissen samen te werken aan een eindwerk. Cynthia is steeds lastig wanneer zij al het werk moet doen, omdat Rob te veel werk op VDB heeft. Uiteindelijk slagen de twee op de verdediging van hun eindwerk. Met de tijd is Cynthia ook verliefd geworden op de veel oudere Rob, maar hij wijst de studente vriendelijk af. Ondertussen kan Gerda Donckers haar jaloerse gedrag tegenover Cynthia niet onder stoelen of banken steken.

Foto's