Fandom

Familie Wiki

Daniëlle Vinck

2,825pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
† Daniëlle Vinck
Seizoenen 78 Danielle1Portret
Eerste verschijning Aflevering 1323 - 30 januari 1998
Laatste verschijning Aflevering 1467 - 28 september 1998
Gespeeld door Rozette Van Laer

Kinderen -
Ouders Ghislain de Rixart de Waremme en † Marie-Ange de Rixart de Waremme
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Daniëlle Vinck is een gastpersonage dat van 30 januari 1998 tot en met 28 september 1998 vertolkt wordt door Rozette Van Laer.

Verhaallijnen

Daniëlle is aanwezig in het ziekenhuis bij de geboorte van Hanne Van den Bossche. Ze heeft een gesprek met Hanne's moeder, Brenda Vermeir, en nog verschillende andere moeders op de kraamafdeling.

Enkele weken later wordt Hanne gedoopt. Wanneer de baby even onbewaakt achtergelaten wordt, beslist Daniëlle haar te ontvoeren. Bart Van den Bossche en Brenda halen er de politie en de media bij, maar dit levert geen sporen op. Plots herinnert Brenda haar ontmoeting met Daniëlle in het ziekenhuis. Ze is ervan overtuigd dat zij iets te maken heeft met de verdwijning van haar dochter. De politie gaat op zoek naar de labiele vrouw, maar met weinig succes.

Op een dag worden Bart en Brenda zelf gecontacteerd door Daniëlle. Ze is ernstig ziek en werd gehospitaliseerd. Daniëlle wilt aan Bart en Brenda haar excuses aanbieden en zorgt ervoor dat ze hun dochtertje terugkrijgen. Niet veel later sterft Daniëlle en komen Bart en Brenda te weten dat ze van adel was. Ze is namelijk dochter van graaf Ghislain de Rixart de Waremme en gravin Marie-Ange de Rixart de Waremme van Rullingen. Hanne wordt dan ook opgenomen in hun erfenis, omdat ze haar als hun eigen kleindochter beschouwen.

Foto's