FANDOM

Seizoen 1

De verjaardag van Anna Dierckx

Fam

Algemene Informatie

Aan het begin van het eerste seizoen in 1991 viert de volledige familie de verjaardag van Anna Dierckx. Anna wordt namelijk 65 en dat wil de familie niet zomaar laten voorbijgaan.

Inhoud

In één van de eerste afleveringen van Familie is het de 65ste verjaardag van grootmoeder Anna. Deze speciale gebeurtenis laat de familie Van den Bossche niet zomaar voorbij gaan. Iedereen van de familie is aanwezig in Anna's klein huisje om haar verjaardag te vieren. Anna zelf is in de zevende hemel, want iedereen die haar nauw aan het hart ligt is er: haar broer, schoonbroer, kinderen en kleinkinderen.

Tijdens de middag wordt er gezongen door dochter Rita en nonkel Walter, waardoor de sfeer in de kamer goed stijgt. Peter zorgt later op de avond voor de domper van het feest. Hij heeft namelijk een mededeling voor de hele familie over tante Marleen...

Trivia

  • De aanwezige personen op Anna's verjaardag waren: Guido, Marie-Rose, Peter, Veronique, Jan, Monique, Bart, Mieke, Rita, Pierrot, Marleen, Walter, François en Simonne.