FANDOM

Seizoen 16

Xavier Latour neemt wraak als Graham Boardman

Algemene Informatie

Tijdens het 16de seizoen verzint aartsrivaal Xavier Latour opnieuw aan een plannetje om de familie Van den Bossche kapot te krijgen.

Inhoud

Wanneer de Van den Bossche Electronics Plant op Malta is afgebrand, gaat Peter opzoek naar nieuwe investeerders voor de heropbouw. De Engelse zakenman Graham Boardman, een vermomde Xavier Latour, toont interesse en wil de wederopbouw van de Maltese dochteronderneming van Van den Bossche financieren.

De familie heeft echter geen idee dat Boardman in wezen een vermomde Xavier Latour is. Peter beseft niet eens dat hij zijn aartsvijand meeneemt voor etentjes in de Lork, hem thuis inviteert,... Peter spreekt vol lof over de Engels man. Maar plots verdwijnt de man en krijgt Van den Bossche Electronics grote schulden, en komt Peter persoonlijk ook financieel in de problemen. Hij neemt zelf een hypotheek op de villa waar hij woont samen met Trudy en de rest van zijn familie.

In de seizoensfinale van seizoen 16 komt de familie er achter wie Graham Boardman echt is. Peter en Van den bossche Electronics zit in zak en as. Door de komst en de ontmaskering van Boardman, komen Joe Bonduono en Anna in het ziekenhuis terecht. Joe Bonduono heeft zware verwonding nadat hij door Xavier door een hotelraam naar buiten werd gegooid. Anna komt met een hartaanval in het ziekenhuis terecht. Joe komt uiteindelijk te overlijden, Anna overleeft het voorval.

Personages

Foto's