FANDOM

Seizoen 2

Seizoen 3

Guido Van Den Bossche wordt ontvoerd door de elektronicamaffia

Inhoud

Tijdens het tweede seizoen krijgt Guido Van den Bossche de titel van 'Manager van het jaar'. Hierdoor wordt hij bedreigd door de elektronicamaffia omdat hij het ene succes na het andere binnenhaalt met VDB Electronics. Kort nadat hij de titel krijgt en tot ereburger wordt vernoemd, verdwijnt hij spoorloos.

Zijn auto wordt leeg teruggevonden onder een brug, het lijkt er op dat hij ontvoerd is. Marie-Rose en Peter proberen via de media de ontvoerders van Guido te contacteren. In de seizoensfinale krijgen Marie-Rose en Peter een videocassette in de brievenbus, waarop te zien is dat Guido ontvoerd is en de ontvoerders vragen losgeld plus geen politie.

Marie-Rose en Peter maken zelf een videoboodschap naar de ontvoerders. Maar een feedback blijft uit. Guido wordt ondertussen naar Venezuela overgebracht. Peter ziet niet veel later Guido kort op de televisie en Jan Van den Bossche reist naar Venezuela om zijn broer te bevrijden, zonder veel succes. Nadien krijgt Peter de aanwijzing van zijn vader in Canada is en samen met Babette gaat hij naar Canada op zoek naar zijn vader. Guido blijkt in hetzelfde hotel te verblijf als Babette en Peter. Maar Guido bevrijden kunnen ze niet.

Uiteindelijk ontsnapt Guido zelf uit de handen van zijn ontvoerders en vlucht hij terug naar België. Terug in België wordt hij opgepakt door de politie die door Didier De Kunst zijn getipt. Didier vertelde namelijk aan inspecteur Jacobs dat Guido zijn ontvoering in scène heeft gezet. Later wordt Guido weer vrijgelaten en keert hij terug naar zijn familie.

Foto's