FANDOM

Vorige Relaties
Dirk Cockelaere en Nathalie Debie

Seizoen 2 - 4

Dirk Cockelaere was in de beginjaren de vriend van Rita Van den Bossche maar werd verliefd op de jongere Nathalie Debie. Dirk en Nathalie verhuisden samen naar de Verenigde Staten waar ze ook in het huwelijksbootje stapten. Ze krijgen daar samen twee kinderen gekregen: Gail Cockelaere en Justin Cockelaere maar Nathalie focuste zich te veel op de opvoeding van haar kinderen waardoor hun huwelijk eronder begon te lijden. Amper een jaar later gaat het koppel uit elkaar en verdwijnt Dirk uit hun leven. 

Seizoen 21 - 23

Nathalie keert in 2012 terug naar België omdat haar vader gestorven is. Ze besluit opnieuw een leven te beginnen in België en komt terug in contact met Dirk, die twee jaar voordien ook definitief terugkeerde. Terwijl Nathalie eerst een relatie begint met dokter Paul Jacobs beginnen Nathalie en Paul terug gevoelens voor elkaar te krijgen. Het komt tot een passionele kus maar Nathalie wil niet aan haar gevoelens toegeven.

Wanneer het tot een breuk komt tussen Nathalie en Paul, is Nathalie er kapot van. Daarna volgt nog een harde klap wanneer Paul zelfmoord pleegt. Het is vooral Dirk die een grote steun is voor Nathalie tijdens deze periode. Iets later keren ook hun twee intussen volwassen kinderen naar België waardoor ze voor een tijdje weer een gelukkig gezinnetje vormen. Nadat de kinderen terug naar de Verenigde Staten zijn vertrokken, beginnen Nathalie en Dirk weer een relatie met elkaar.

Een half jaartje later krijgt Dirk de ziekte van Alzheimer. Hij en Nathalie besluiten nog met elkaar te trouwen, maar hij takelt heel snel af. Dirk besluit euthanasie te plegen en sterft.

Galerij

Foto's

Lees Meer

  • Voor meer informatie over het huwelijk van Dirk en Nathalie, zie hier.
  • Voor meer informatie over de ziekte van Dirk, zie hier.