FANDOM

Dokterspraktijk Leen
41234476

In het 22ste seizoen komt de dokterspraktijk van Leen Van den Bossche voor het eerst in beeld.

Wanneer Leen na twee jaar afwezigheid terugkeert uit Amerika, blijkt al snel dat ze gestopt is met haar studie chirurgie. Ze is nu vastberaden om haar eigen dokterspraktijk uit de grond te stampen. Wanneer Leen hoort dat dokter Van Oudenhove met pensioen wil gaan en zijn praktijk dus vrijkomt, ziet ze haar kans. Leen zal een grote som geld moeten neertellen om zowel de dokterspraktijk én het klantenbestand te kunnen overkopen. Ze krijgt geen lening bij de bank, tenzij iemand borg wil staan voor haar. Uiteindelijk staat Jan Van den Bossche borg voor zijn dochter en koopt Leen de dokterspraktijk van dokter Van Oudenhove. Leen haar carrière als huisdokter kent een moeilijke start, maar zal uiteindelijk beter vlotten.

Na een paar maanden heeft Leen een huis op het oog. Ze neemt meteen contact op met de verhuurder. Leen kan het uiteindelijk huren en verhuist samen met haar zoontje Arthur Van den Bossche. Ze vestigt haar dokterspraktijk in een aparte kamer, net langs haar privé. Vanaf dat moment bevindt Leen haar dokterspraktijk dus in haar huis. Eind 2015 verhuist Leen samen met Arthur en,Faroud Kir naar het appartement van haar vader. Ze geeft haar job als huisdokter op en doekt de praktijk op. 

Vorige Personeelsleden

Foto's

Zie ook