Fandom

Familie Wiki

Dounia Hamaré

2,827pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dounia Hamaré
Seizoenen 1415 Dounias14
Eerste verschijning November 2004
Laatste verschijning Mei 2006
Gespeeld door Saskia Duerinck

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnen

Algemene informatie

Dounia Hamaré is een nevenpersonage dat van november 2004 tot en met mei 2006 vertolkt wordt door Saskia Duerinck.

Verhaallijnen

Familie3292
Dood lennert en mark

Dounia is een oude kennis van Marc De Waele. Beiden zijn psychiater van beroep en komen elkaar terug tegen in Kenia. Marc is inmiddels getrouwd met Mieke Van den Bossche. Dounia en Mieke worden goede vriendinnen. Wanneer Dounia wat later een tijdje in Vlaanderen verblijft, waar het steeds slechter en slechter gaat met de relatie van Marc en Mieke, begint ze een verhouding met Marc. De twee maken plannen om samen een nieuw leven te beginnen. Hierdoor komt het tot een scheiding tussen Marc en Mieke. Dit zorgt ervoor dat Dounia en Marc hun relatie een kans kunnen geven en openbaar kunnen maken. Aan hun pril liefdesgeluk komt al snel een einde wanneer Marc en zijn zoontje Lennert De Waele om het leven komen na een auto-ongeval. Dounia voelt zich ontzettend schuldig tegenover Mieke en probeert haar te troosten. Mieke respecteert haar verdriet en beslist samen met haar de begrafenis van Marc en Lennert te organiseren. Wat later keert Dounia terug voorgoed naar Kenia.