FANDOM

Driss
Seizoenen 1819 Driss
Eerste verschijning Aflevering 4004 - 12 januari 2009
Laatste verschijning Aflevering 4188 - 17 oktober 2009
Gespeeld door Raouf Hadj Mohamed

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnen

Algemene Informatie

Driss is een gastpersonage dat van 12 januari 2009 tot en met 17 oktober 2009 vertolkt wordt door Raouf Hadj Mohamed.

Verhaallijnen

IljoNikoDrissKenny-Flashback-2009

Driss komt in beeld als lid van de straatbende van Niko Schuurmans. Niko is de vijand van de bende van Sasha. Pierrot probeert de ruzie tussen de twee bendes op te lossen door ze tegelijkertijd op het rechte pad te krijgen. Pierrot ontdekt dat zowel Malika als Niko een passie voor muziek hebben. Hij komt met het idee om samen met hen een muziekgroepje op te richten, namelijk The Project. Sasha kan hier helemaal niet mee overweg en ze maken een einde aan hun relatie. Ook Kenny en Driss zijn hier niet mee gediend en kloppen Sasha in mekaar op Malika's concert.

Kenny en Driss willen dat Niko duidelijkheid schept: hij moet kiezen tussen hen of Pierrot, Sasha en co. Wanneer Sasha aan zijn maten de opdracht geeft om vrede te sluiten met Niko's bende, bollen ze het af. Enkel Niko zelf en Iljo maken het goed.

Nadien komt het toch terug goed en gaan Kenny en Driss terug met Niko, Iljo en co om.