FANDOM

Duplexbuiten
Duplex-rood
Duplex-groen
Duplex-blauw

Deze woning komt voor het eerst in beeld in 2001, wanneer Rob Gerrits en Rita Van den Bossche er komen wonen. Zij huren de benedenverdieping van hun bovenbuur Isabelle Solie en haar moeder Albertine. De bovenverdieping komt behalve zeer sporadisch in de beginmaanden echter nooit in beeld.

Nadat Rob en Rita een muziekwinkel overnemen en ze naar het daarbij horende appartement verhuizen, komt Walter Dierckx er in hun plaats wonen. Nadien neemt Lovely Van der Venne de stek over. De woonst wordt door Lovely en haar vriend Koen Lamoen opgefrist met een moderner interieur in groentinten. Niet lang na het vertrek van Lovely en Koen stoppen Rob en Rita met hun muziekwinkel en komen ze weer in de duplex wonen.

Met de tijdsprong van 2006 wordt het interieur opnieuw gewijzigd, waarbij is gekozen voor blauwtinten. Inmiddels is Isabelle bij Rob komen inwonen en is het onduidelijk wat er met de bovenverdieping is gebeurd. Na het verhuis van Isabelle naar het buitenland blijft Rob ook gewoon de duplex betrekken, na verloop van tijd met zijn nieuwe vriendin Els D'hollander. Trudy Tack de Rixart de Waremme en Louise Van den Bossche wonen dan ook even bij het koppel in. Na de breuk met Els blijft Rob er alleen alleen wonen. In de lente van 2009 besluit hij de boel te laten herinrichten om zo een streep onder het verleden te trekken. Vanaf dan, meer bepaald na aflevering 4083, komt het huis niet meer in beeld. Aangezien Rob daarna nooit meer in een ander eigen huisdecor te zien was en hij het ook nooit over een verhuis heeft gehad, kunnen we aannemen dat hij er tot aan zijn dood in 2011 is blijven wonen.

Eindbewoners

Vorige Bewoners