FANDOM

Afl1500 025 Afl1500 026

Het FAIC (Flanders Artificial Intelligence Components) was het zusterbedrijf van VDB Electronics. Guido Van Den Bossche zorgt ervoor dat FAIC, de onderneming van Didier De Kunst, opgaat in VDB Systems. Vanaf dan is VDB Electronics een feit. Guido is de directeur van het bedrijf, maar al snel wordt Didier jaloers op hem. Hij doet er alles voor om zijn plaats in te nemen, wat lukt. Als Guido wordt ontvoerd neemt Didier zijn plaats over. Na een spoedvergadering wordt Didier weer weg gestemd en is Guido, die terug is, weer de directeur. Ook Veronique Van den Bossche heeft in het FAIC gewerkt.

Na een tijdssprong van 7 jaar wordt duidelijk dat Didier opnieuw aan het hoofd staat van het bedrijf. Toch neemt Guido al weer zijn plaats terug in. Didier draait helemaal door en steekt vervolgens de gebouwen in brand met de bedoeling om Veronique en Guido te doden. Dat mislukt, maar als Guido later wordt neergestoken op Malta neemt René D'hollander de leiding over. De serie maakt opnieuw een tijdssprong van 3 jaar en dit keer heeft een vrouw, Brenda Vermeir, macht over het bedrijf. In de loop der jaren wordt de afdeling FAIC opgedoekt.

Vorige Werknemers