FANDOM

Eerste generatie Tweede generatie
Kaat
Kaat01
Pim
Pim1
Suzy
S17-suzy
Milan Mariën
Kruis
Ruben Mariën
Kruis

Kaat Mariën

werd van mei tot juni 2008 vertolkt door Inge Van Olmen.

Kaat01
Kaat is de nicht van Suzy. Ze laat haar zoon, Pim, een bepaalde periode vaak bij haar logeren. Kaat zegt eerst dat ze veel naar het buitenland moet reizen in verband met haar werk, maar in werkelijkheid heeft ze kanker en brengt ze steeds haar dagen door in het ziekenhuis. Uiteindelijk overwint de kanker en sterft Kaat. Op haar sterfbed vraagt ze aan Suzy om de zorg voor Pim op zich te nemen.

Suzy Mariën

werd van juni 2005 tot 2009 vertolkt door Nele Snoeck.

S17-suzy
Suzy was geruime tijd de huishoudster en nanny ten huize Marie-Rose De Putter. Ze zorgde onder andere voor Louise Van den Bossche, Cédric Van de Caveye en Dieuwke Mitsides. Suzy heeft het nooit gemakkelijk gehad in haar leven door de vele tegenslagen. Een tijdje na de dood van haar nicht, Kaat, blijkt dat ze overbodig is geworden bij de Van den Bossches en verhuist ze naar Limburg. Zo kan ze dichter bij Pim, de enige familie die ze nog heeft, zijn.

Pim Mariën

werd van mei 2008 tot 2009 vertolkt door Niels Destadsbader.

Pim1
Pim is de zoon van Kaat. Zijn moeder blijkt een drukke job te hebben waardoor hij regelmatig bij zijn tante Suzy gaat logeren. Later blijkt dat Kaat kanker heeft en dat ze al haar tijd eigenlijk in het ziekenhuis doorbracht. Uiteindelijk sterft ze aan de gevolgen van kanker. Voordat ze stierf, vroeg Kaat aan Suzy om de zorg van Pim op zich te nemen. Eerst blijft Pim een tijdje ten huize Marie-Rose De Putter wonen en hij reist regelmatig naar Limburg en terug zodat hij zijn vrienden kan zien. Wanneer hij 18 wordt, beslist Pim om terug in Limburg te gaan wonen. Suzy kan niet met hem meegaan omwille van haar job als huishoudster en nanny. Wanneer ze enkele maanden later ontslagen wordt, verhuist ze ook naar Limburg om dichter bij Pim te kunnen zijn.

Milan Mariën

was nooit te zien in de serie.

Milan is de zoon van Suzy.

Ruben Mariën

werd vertolkt door diverse baby's in 2008.

Ruben is het zoontje van Suzy en Elke Baertsoen. Suzy heeft Ruben gedragen, maar Elke wordt net zo goed als moeder beschouwd. Zijn meters zijn Trudy Tack de Rixart de Waremme en Els D'hollander. Hun geluk en blijdschap duurt echter niet lang, want tijdens Rubens babyborrel krijgt Elke hem niet wakker. Hij is gestorven aan wiegendood.