FANDOM

Steracteur/Sterartiest was een één-programma waarin verschillende bekende acteurs op het podium gingen staan om te zingen. Ook enkele familie-acteurs waren doorheen de drie seizoenen van de partij.

  • Roel Vanderstukken (Benny) deed mee tijdens de eerste reeks en strandde op de tweede plaats. Hij verloor van zijn ex-Wittekerke collega Stan Van Samang. 
  • Karel Deruwe (Guido) deed mee tijdens de eerste reeks en werd als eerste uit de wedstrijd gestemd. 
  • Werner De Smedt (Rudi) deed mee tijdens de eerste reeks en werd 7de.
  • Britt Van Der Borght (Gerda) deed mee tijdens de tweede reeks en werd uit de wedstrijd gestemd tijdens de tweede aflevering.
  • Cathérine Kools (Leen) deed mee tijdens de tweede reeks en werd als eerste uit de wedstrijd gestemd. 
  • Hein Blondeel (Steve) deed mee tijdens de tweede reeks en werd 7de.
  • Geert Hunaerts (Koen) deed mee tijdens de tweede reeks en werd 6de.
  • Guillaume Devos (Pierrot) deed mee tijdens de tweede reeks en belandde op de tweede plaats. Hij verloor de finale van Free Souffriau. 
  • Niels Destadsbader (Pim) deed mee tijdens de derde reeks en belandde op de 4de plaats.
  • Anneke Van Hooff (Shirley) deed mee tijdens de derde reeks en belandde op de 5de plaats.
  • Peter Van De Velde (Parmentier) deed mee tijdens de derde reeks en belandde op de 6de plaats.
  • Tania Kloek (Manou) deed mee tijdens de derde reeks en werd na 1 deelname uit de wedstrijd gestemd.

Guillaume Devos (Pierrot)

Guillaume de vos - big girls (dans) ster acteur ster artiest02:09

Guillaume de vos - big girls (dans) ster acteur ster artiest

full