FANDOM

Soms wordt er wel eens een verwijzing gemaakt naar Familie vanuit een ander programma. Hieronder vindt u enkele voorbeelden. Hieronder zijn ook enkele reality-programma's waar acteurs en actrices hun opwachting maken.

Reality-programma's met Familie-deelnemers

Programma's die verwijzen naar Familie

Decors

De decors van Familie zijn ook al enkele keren gebruikt voor andere programma's van VTM.

Wat Als?

Het sketchprogramma maakte gebruik van het ziekenhuisdecor van Familie. In 2016 wordt ook het politiedecor van Familie gebruikt in het 3de seizoen van Wat Als?.

Tegen De Sterren Op

De humorreeks maakte meermaals gebruik van het decor van de villa van Marie-Rose en Mathias. Dit decor werd gebruikt in meerdere seizoenen van dit programma. Dit was voornamelijk bij parodies die gebasseerd waren op Familie zelf.

Reclame AUB

De quiz maakte voor een humoristisch filmpje met Nathalie Meskens, Stefaan Degand en Karlijn Sileghem gebruik van het kantoor van Veronique Van den Bossche, de keuken van de Foodbar en het huis van Patrick.

Reclame Proximus

Voor meerdere reclamespots van Proximus, worden er meerdere VTM-decors gebruikt. Deze reclamespots worden uitgezonden in de tijd januari-februari 2015. De decors die aan bod komen zijn onder andere: de Jan en Alleman, het huis van Mieke, Evy, Niko en Zjef en het kantoor van Vero Bello.

Najaarsvoorstelling VTM

2015 In de najaarsvoorstelling van 2015 van VTM zoekt Nathalie Meskens werk en komt ze in verschillende programma's van het najaar terecht. Ze belandt in de Foodbar met Veronique Van den Bossche, Zjef De Mulder en Rudi Verbiest waar ze solliciteert voor een job. Rudi antwoordt meteen dat ze er niet op haar plaats zit, omdat Familie geen imitatieprogramma is, maar volledig echt is. Daarna beledigt Nathalie Veronique door haar de 'bomma' te noemen en gooit Veronique een vaas naar haar.

2016 In de najaarsvoorstelling van 2016 van VTM komt Jonas Van Geel in een ongeluk terecht op een set, waardoor zijn geest doorheen de programma's van het najaar zweeft. Hij komt zo terecht in het kantoor van June Van Damme, waar hij haar lijk ontdekt.June duikt ook even op als een geest wanneer Jonas vraagt of er iemand gestorven is. Daarna komen Veronique en het nieuwe personage Lars binnen en vertelt Van Geel dat nu ook Kürt Rogiers in Familie zal meespelen.