FANDOM

Fashionaria is de bvba van Veronique Van den Bossche. Ze komt met het plan op deze bvba op te richten wanneer ze ontslagen wordt als CEO bij de VDB Holding. Met Fashionaria richt Veronique zich weer helemaal op mode. Vanuit deze positie blijft Veronique aan het hoofd van VDB Fashion staan, maar kan ze ook voor andere bedrijven werken.

Peter Van den Bossche is niet erg blij met deze regeling, maar maakt er geen grote problemen van. Mathias Moelaert vindt de keuze van Veronique echter verdacht.

Veronique vroeg haar vriend Rudi Verbiest om mee met haar in de zaak te stappen, maar hij weigerde omdat hij exclusief aan VDB wilde verbonden blijven. Veronique maakte hier geen grote problemen van en begreep zijn beslissing.

Wanneer Hannah een brief van Dior krijgt om daar te komen werken en Rudi en Veronique hier achterkomen, wilt Rudi niet dat Hannah weg gaat bij VDB Fashion. Uiteindelijk laat Veronique Hannah een contract tekenen om vast bij VDB te werken. Eigenlijk heeft Hannah niet getekend voor VDB Fashion, maar voor Fashionaria zonder dat ze het zelf weet.

Een tijdje later vertelt Veronique aan Hannah dat ze in werkelijkheid heeft getekent voor Fashionaria en niet voor Fashion. Ze komt terug bij VDB werken, onder voorwaarde dat ze haar eigen collectie mag ontwerpen onder haar eigen naam.

Een tijdje later, aan het einde van het seizoen, start Veronique een ander bedrijf op. Eigenlijk is dit gewoon Fashionaria groter en met een andere naam. Ook hier werkt eerst Hannah, maar daarna wisselt ze met Rudi bij VDB Fashion. Ook June stapt mee in dit bedrijf.

Personeelsleden bij einde