FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 18ste seizoen. Voor de overige gastpersonages van dat seizoen, kijk hier.

Armand De Vries Gespeeld door Michel Bauwens

Armand De Vries is de voorzitter van het OCMW waar Mieke Van den Bossche werkt. Zij voelt zich al een tijdje niet meer goed bij haar job en die situatie verbetert er niet op wanneer ze in contact komt met Ludmilla Kudaibergerov en haar gezin, wiens OCMW-steun wordt afgenomen. Mieke klaagt de situatie bij voorzitter De Vries aan, maar hij zegt haar dat ze de regels moeten volgen en dat ze zich daarbij moet neerleggen. Wanneer kort daarop een artikel in de pers verschijnt over de situatie van het gezin, verdenkt hij Mieke ervan een lastercampagne te zijn gestart en degradeert hij haar tot archivaris, zodat ze niet meer aan persoonlijke dossiers kan werken. Mieke blijft niet bij de pakken zitten en gaat op zoek naar een andere job. Ze kan met onmiddellijke ingang aan de slag als verpleegster in het ziekenhuis, maar De Vries verplicht haar om haar opzegtermijn van drie maanden uit te zitten. Hij komt hier na een tussenkomst van Rudy Ballings op terug en gaat akkoord met haar onmiddellijke ontslag.

Inge De Roeck Gespeeld door Karina Mertens
IngeProfiel

Jan en Linda lijden aan serieuze relatieproblemen. Linda wil samen met Jan in therapie gaan, maar hij is hier radicaal tegen. Uiteindelijk overhaalt ze hem toch om haar te vergezellen naar therapeute Inge De Roeck. Jan is al snel van mening dat hetgeen ze hen oplegt belachelijk is en dat hijzelf nog altijd het beste weet wat hij met Linda moet aanvangen. Hij dreigt er dan ook mee te stoppen met de therapie. Nadat hij inziet dat zijn relatie met Linda er tóch op kan verbeteren, komt hij hierop terug. Nadat Linda zich weer gelukkig voelt in haar relatie, stoppen zij en Jan de therapie en verdwijnt Inge uit beeld.

Ana Gespeeld door Jenna Vanlommel

Rob Gerrits leert een zekere Ana kennen bij de fitnessclub. Ze gaan samen iets drinken in het café van Dimi, wat zorgt voor de nodige jaloezie bij Rita Van den Bossche.