FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 23ste seizoen. Voor de overige gastpersonages, kijk hier

Daniël Verbeke

Vertolkt door Kurt Vandendriessche

Daniel profiel

Daniel is een cipier in de gevangenis waar Bert Van den Bossche is opgesloten. Bert rekent op zijn hulp om te kunnen ontsnappen.

  • Debuut: Aflevering 5112 - 3 september 2013
  • Einde: Aflevering 5141 - 14 oktober 2013

Mik

Vertolkt door Ron Cornet

MikProfielS23

Naar aanleiding van een inbrakenplaag in de stad wordt Mathias Moelaert door Mik gesteund bij het opzetten van een buurtinformatienetwerk. Een harde kern, onder leiding van Didier Spinel, doet de goede bedoelingen echter al snel omslaan door het gezelschap om te vormen tot een burgerwacht die geen geweld schuwt. Ondertussen ontstaat er een hechte vriendschap tussen Mathias en Mik. De twee delen vooral hun passie voor koken en wijn. Mathias beslist lid te worden van Miks mannenkookclubje. Nadien verdwijnt Mik uit beeld.

  • Debuut: Aflevering 5145 - 31 oktober 2013
  • Einde: Aflevering 5183 - 11 december 2013

Danny Buytaert

Vertolkt door Bart Schollaert

Dannybuytaert

Danny Buytaert is de beklaagde waarvoor Marie-Rose in een assisenjury wordt opgeroepen. Hij ontsnapt en wil zich wreken op de leden van de jury, maar vooral op Marie-Rose, omdat zij de voorzitster is. Hij probeert zowel Mieke als Hannah te verkrachten, maar wordt terug opgepakt door de tussenkomst van Rudi.

  • Debuut: Aflevering 5245 - 7 maart 2014
  • Einde: Aflevering 5265 - 4 april 2014

Advocaat Dumoulin

Vertolkt door Gunter Reniers

Dumoulin

Dumoulin is de advocaat van Jake bij de zaak rond het hoederecht over Arthur. Wanneer blijkt dat Leen niet akkoord gaat met een regeling van co-ouderschapt, opent Jake met behulp van advocaat Dumoulin een strijd om het hoederecht.

  • Debuut: Aflevering 5245 - 7 maart 2014
  • Einde: Aflevering 5252 - 18 maart 2014

Anthony

Vertolkt door Gregory Van Damme

Anthony

Anthony is een van de inbrekers die de buurt terrorisern en bestelen onder meer Mieke, Niko, Zjef en Evy. Er wordt onder leiding van Didier Spinelle een burgerwacht opgericht die de inbrekers letterlijk onder vuur neemt. Anthony raakt gewond, en zijn handlangers chanteren verpleegster Linda Desmet om hem te verzorgen. 

  • Debuut: Aflevering 5171 - 25 november 2013
  • Einde: Aflevering 5185 - 13 december 2013

Veerle Van Canneyt

Actrice onbekend

Veerle profiel

Veerle is een zwangere patiënte van Leen Van den Bossche. Wanneer ze een miskraam krijgt, geeft ze Leen hiervan de schuld. Niet veel later ontvoert ze Leens zoontje Arthur. Uiteindelijk komt de politie haar op het spoor en wordt ze ingerekend. Arthur is ongedeerd.

  • Debuut: Aflevering 5117 - 10 september 2013
  • Einde: Aflevering 5159 - 7 november 2013

Bernard Cryns

Vertolkt door Guido De Craene

BernardS23

Bernard levert bio-producten aan BioMade, het bedrijfje van Mathias en Delphine. Bernard en Delphine spelen echter vuil spel, want Bernard levert gewone producten om ze nadien te verkopen als bioproducten. Wanneer het Delphine de heet onder haar voeten wordt, zorgt ze ervoor dat Bernard wordt opgepakt door de politie.

  • Debuut: Aflevering 5269 - 10 april 2014
  • Einde: Aflevering 5283 - 30 april 2014

Amalia

Vertolkt door Fleur Brusselmans

Amalia

Linda gaat meedoen in een koor van een musical. Daar steekt Amalia al snel bovenuit. Zij heeft de hoofdrol in de musical en de regisseur doet alles wat ze aan hem vraagt. Vele koorleden kunnen haar dan ook niet verdragen, waaronder ook Maud. Amalia is een omhooggevallen diva met veel sterallures. Wanneer ze een dansje van de musical oefent, wat ze eigenlijk niet kan, slaat ze haar voet om en kan ze de hoofdrol niet meer spelen. Maud stelt haar kandidaat voor de hoofdrol, maar ook Linda stelt zich kandidaat op aanraden van Benny.

  • Debuut: Aflevering 5312 - 10 juni 2014
  • Einde: Aflevering 5324 - 26 juni 2014

Rinus De Wachter

Vertolkt door Rune Verbilt

Rinus

Op een dag krijgt Linda er twee nieuwe patiënten bij, vader en zoon, Pieter en Rinus. Linda heeft na een tijd nog steeds geen goed gevoel bij de thuissituatie van Pieter en Rinus en neemt Marie-Rose en Mieke in vertrouwen. Lina komt steeds meer te weten over de thuissituatie van Pieter en Rinus. Rinus is dolblij als hij hoort dat hij mag gaan voetballen met de wijkploeg.

  • Debuut: Aflevering 5266 - 7 april 2014
  • Einde: Aflevering 5280 - 25 april 2014

Kathleen

Actrice onbekend

Vraagteken

Kathleen is de onthaalmoeder waar Leen haar zoontje Arthur voortdurend brengt. Leen verwittigt haar om Arthur niet mee te geven aan iemand anders behalve aan zichzelf, omdat Jake in België verblijft en toenadering zoekt tot zijn zoontje. Gedurende seizoen 24 en 25 wordt Kathleen nog steeds vermeld als Arthurs onthaalmoeder. In januari 2016 gaat Arthur voor de eerste keer naar school en wordt dan vermeld dat Kathleens zoontje Ferre in dezelfde klas als hem zit. In mei 2016 wordt duidelijk dat Guido en Emma hun dochter Mila Van den Bossche ook naar de crèche van Kathleen brengen.

  • Debuut: Onbekend
  • Einde: Onbekend