FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 24ste seizoen. Voor de overige gastpersonages, kijk hier of hier.

Terrorist 1 Vertolkt door Abbas Shirafkan
Abbas Fasaei

Dit personage, waarvan de naam niet bekend is, is lid van de terroristische groepering die Roos Sterckx al maanden gegijzeld houdt. Hij neemt contact op met Maarten Van den Bossche en wil hem overhalen om in ruil voor haar vrijlating een bomaanslag te plegen. Maarten zegt enkel te willen meewerken als ze hem bewijzen dat Roos nog leeft, maar de man zegt hem dat hij hem op zijn woord zal moeten vertrouwen. Uiteindelijk, wanneer Maarten op het nippertje wordt tegengehouden door de politie, blijkt dat Roos al een tijdje dood is. De terroristen worden gearresteerd.

  • Debuut: Aflevering 5331 - 1 september 2014
  • Einde: Aflevering 5348 - 24 september 2014
Terrorist 2 Vertolkt door Rember Lutz
Screenshot 2014-09-01-20-23-41~2

Dit personage, waarvan de naam niet bekend is, is lid van de terroristische groepering die Roos Sterckx al maanden gegijzeld houdt. Hij duikt voor het eerst op wanneer hij ervoor zorgt dat Maarten Van den Bossche naar een verlaten terrein wordt gevoerd om instructies te krijgen van Terrorist 1. Het lijkt erop dat hij slechts een handlanger is, want hij voert zelf nooit het woord. Uiteindelijk verdwijnt hij uit beeld, wellicht doordat hij net zoals Terrorist 1 is gearresteerd.

  • Debuut: Aflevering 5331 - 1 september 2014
  • Einde: Aflevering 5347 - 23 september 2014
Van Roose Vertolkt door Dirk Vermiert
S24-Van Roose-portret

Op een dag duikt in het café van Jan Van den Bossche notaris Van Roose op, die vertelt dat een zekere mevrouw Delcourt de openbare verkoop van haar huis in de Jan en Alleman wilt doen. Ze blijkt Jan en Rita Van den Bossche goed te kennen en stuurt zeer mooie en dure brieven op naar Rita, waarin ze het respect voor haar toont. Jan en Rita vragen zich af wie mevrouw Delcourt is en vragen aan de notaris of ze een klassedame is. Hij verzekert hen dat dat zo is. Uiteindelijk blijkt het om Kristina Delcourt te gaan, een oud bekende, vooral voor Rita. Na de plotse dood van Kristina, neemt Van Roose opnieuw contact op met Rita, omdat ze een miljoen euro zal erven van haar. 

  • Debuut: Aflevering 5361 - 13 oktober 2014
  • Einde: Aflevering 5393 - 26 november 2014
Cecile Vertolkt door Sabine Goethals
S24-cecile-portret

Cecile is de voormalige directieassistente van Casters Agency. Ze spreekt af met Peter Van den Bossche om de overname van het modellenbureau te regelen. Nadien begeleidt ze mee de opstart van Fashion Agency en zorgt ze ervoor dat Peter en Stefanie Coppens ingewerkt raken.

  • Debuut: Aflevering 5365 - 17 oktober 2014
  • Einde: Aflevering 5373 - 29 oktober 2014
Sofia Vertolkt door Andrea Hulsbosch
S24-sofia-portret

Sofia is een freelancemodel bij Fashion Agency. Ze werkte in het verleden vaak voor Casters Agency en maakt nadien mee de doorstart naar Fashion Agency. Wat Peter Van den Bossche niet wist, is dat de modellen zich nogal uithongeren om een mooi model te behouden. Tijdens een fotoshoot viel Sofia flauw doordat ze zichzelf uithongerde. Peter neemt haar apart voor een gesprek en maakt Sofia duidelijk dat ze zich niet meer mag verhongeren ofwel wordt de samenwerking stopgezet. Het maakt Peter niet uit of de modellen iets voller zijn dan gewoonlijk, als ze maar gezond zijn.

  • Debuut: Aflevering 5370 - 24 oktober 2014
  • Einde: Aflevering 5372 - 28 oktober 2014
Wang Li Vertolkt door Erika Xuan Nguyen
S24-wangli-portret

Arno Coppens keert terug van een stage in China. De verrassing is groot wanneer hij een Chinese vrouw, Wang Li, mee naar huis brengt en zegt dat hij met haar een relatie is begonnen. Wanneer Benny Coppens Chinees eten gaat halen, ziet hij Wang Li daar werken. Arno vertelt de waarheid: Wang Li is een meisje uit de buurt en woont al haar hele leven in België. Arno wilde zijn familie eens voor de gek houden, wat goed gelukt was. Om het goed te maken, nodigt Wang Li de familie uit om op haar kosten te gaan eten in het Chinees restaurant van haar ouders.

  • Debuut: Aflevering 5397 - 2 december 2014
  • Einde: Aflevering 5400 - 5 december 2014
Hendrik Callewaert Vertolkt door Marc Verbruggen
S24-getuige-profiel

Emma werd door Kobe en Guido Van den Bossche aangereden. Kobe pleegt vluchtmisdrijf en loopt daarna weg. Ondanks dat Kobe achter het stuur zat, wordt Guido opgepakt door de politie. Guido zoekt naar een manier om zijn onschuld te bewijzen. Hij denkt terug aan de dag van het ongeval en botst tegen iemand die kan getuigen dat Kobe achter het stuur zat.

  • Debuut: Aflevering 5401 - 8 december 2014
  • Einde: Aflevering 5421 - 5 januari 2015
Simoens Vertolkt door Lindsay Bervoets
MeesterSimons

Meester Simoens is de advocate van Guido Van den Bossche, die opdraait voor de aanrijding van Emma Verdonck. Ze heeft moeite met het verhaal van Guido. Wanneer Guido uitvliegt, stapt ze op. Nadien blijkt ze zijn excuses te aanvaarden en zal vechten voor Guido zijn onschuld.

  • Debuut: Aflevering 5404 - 11 december 2014
  • Einde: Aflevering 5420 - 2 januari 2015
Buurvrouw Vertolkt door Hilda Vleugels
BuurvrouwProfiel24

Guido Van den Bossche gaat zelf op zoek naar een getuige. Hij komt terecht bij de buurvrouw van Koen en Ilse. Zij heeft spijtig genoeg het ongeval niet zien gebeuren. Wanneer Koen en Ilse thuis aankomen, wacht Guido hen op. Guido polst bij Koen of hij iets gezien heeft op de dag van het ongeval, maar stelt Guido teleur.

  • Debuut: Aflevering 5407 - 16 december 2014
  • Einde: Aflevering 5408 - 17 december 2014
Koen Acteur onbekend
S24-koen-profiel

  • Debuut: Aflevering 5407 - 16 december 2014
  • Einde: Aflevering 5416 - 29 december 2014
Ilse Actrice onbekend
IlseProfiel24

  • Debuut: Aflevering 5407 - 16 december 2014
  • Einde: Aflevering 5417 - 30 december 2014
Dario Rinaldi Acteur onbekend
ProfielDarioSeizoen24

Dario Rinaldi is de persoon die Floor Hintjens steeds contacteert voor drugs om Peter Van den Bossche een hak te zetten, in opdracht van June Van Damme. June wil ook zakendoen met Dario om vooruitgang te boeken in haar masterplan. Hij belandt in de gevangenis.

  • Debuut: Aflevering 5409 - 18 december 2014
  • Einde: Aflevering 5423 - 7 januari 2015
Kristine Actrice onbekend
KristineProfiel24

Kristine is een verpleegster in het ziekenhuis waar Emma Verdonck ligt. Guido Van den Bossche stelt haar voor om te helpen, omdat er handen te kort zijn door de gekantelde tankwagen. Zo komt Guido alweer bij Emma terecht, aan wie hij de waarheid vertelt over het ongeval. Eind juni 2015 komt ze opnieuw in beeld wanneer Cédric zich in een coma bevindt.

  • Debuut: Aflevering 5412 - 23 december 2014
  • Einde: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
Fred Acteur onbekend
FredSeizoen24

Fred is een diabetespatiënt. Hij verblijft in de Foodbar nadat de tankwagen gekanteld is. De tweede dag heeft hij geen insulinespuit meer waardoor hij bewusteloos neervalt. Terwijl Maarten Van den Bossche Fred helpt, belt Zjef De Mulder de hulpdiensten.

  • Debuut: Aflevering 5412 - 23 december 2014
  • Einde: Aflevering 5413 - 24 december 2014
Maggie De Mey Actrice onbekend
Latest

Thomas Van den Bossche ontvangt een vreemde brief van het Algemeen Ziekenhuis in verband met testen die Willem Feyaerts liet uitvoeren voor zijn dood. Hij besluit een telefoontje te plegen naar Maggie, de secretaresse.

  • Debuut: Aflevering 5426 - 12 januari 2015
  • Einde: Aflevering 5428 - 14 januari 2015
Van Lint Acteur onbekend
S24 Van-Lint-profiel

Dit is de inspecteur die voor het eerst in beeld komt in verband met de klacht van Joppe Hassaert. Joppe beweert dat Rudi Verbiest hem heeft aangerand.

  • Debuut: Aflevering 5430 - 16 januari 2015
  • Einde: Aflevering 5430 - 16 januari 2015
Pedro Vertolkt door Ken Verdoodt
S24 Pedro profiel

Pedro is de man die uitvliegt tegen Cis tijdens een gesprek in de Jan & Alleman. Door hem geraakt Niko Schuurmans aan de babbel met Cis.

  • Debuut: Aflevering 5431 - 19 januari 2015
  • Einde: Aflevering 5431 - 19 januari 2015
Goossens Peter Marichael
GoossensProfiel

Meneer Goossens is de wiskundeleerkracht van Louise Van den Bossche haar klas. De hele klas ziet er steeds tegenop om naar zijn lessen te gaan. Wanneer Louise hem dit duidelijk maakt, is het aan Goossens te zien dat hij hier niet mee gediend is.

  • Debuut: Aflevering 5432 - 20 januari 2015
  • Einde: Aflevering 5435 - 23 januari 2015
Hangjongere Vertolkt door Giovanni De Vos
S24 hangjongere profiel

Deze jongen is één van de hangjongeren die op het pleintje in Mechelen rondhangen. Niko Schuurmans komt met hen in contact door zijn nieuwe job als straathoekwerker. Eerst willen ze Niko niet toelaten, maar uiteindelijk accepteren ze hem.

  • Debuut: Aflevering 5435 - 23 januari 2015
  • Einde: Aflevering 5450 - 13 februari 2015
Monique Coomans Vertolkt door Sara Vertongen
Vraagteken

Monique is moeder van Lientje Coomans. Ze komt voor het eerst in beeld wanneer Lientje samen met Rita Van den Bossche terugkeert van het cruiseschip.

  • Debuut: Aflevering 5447 - 10 februari 2015
  • Einde: Aflevering 5457 - 24 februari 2015
Gina De Vriendt Actrice onbekend
Vraagteken

Niko Schuurmans gaat op zoek naar familie van Nena De Vriendt. Hij stoot tijdens zijn zoektocht op het adres van Nena's moeder: Gina. Samen met Niko gaat Nena haar moeder opzoeken. Maar Gina maakt duidelijk dat ze niets van haar dochter moet weten.

  • Debuut: Aflevering 5459 - 26 februari 2015
  • Einde: Aflevering 5459 - 26 februari 2015
Inspecteur Wouters Vertolkt door Frank De Kaey
Vraagteken

Inspecteur Wouters brengt Peter Van den Bossche het nieuws dat Bert Van den Bossche een jaar eerder ontsnapt was en voor zijn deur stond. Wat later komt hij de familie vertellen dat Bert opnieuw ontsnapt is tijdens een overplaatsing naar Brugge.

  • Debuut: Aflevering 5460 - 27 februari 2015
  • Einde: Aflevering 5464 - 5 maart 2015
Kidnapper 1 Vertolkt door Jeremy Vandoorne
Kidnapper1ProfielS24

Deze naamloze tigerkidnapper dringt samen met zijn handlanger de villa van Marie-Rose De Putter en Mathias Moelaertbinnen en houdt hen en Cédric Van de Caveye onder schot. De kidnappers eisen 200.000 euro van Mathias in ruil voor het leven van Marie-Rose.

  • Debuut: Aflevering 5461 - 2 maart 2015
  • Einde: Aflevering 5462 - 3 maart 2015
Kidnapper 2 Vertolkt door Mike Wauters
Kidnapper2ProfielS24

  • Debuut: Aflevering 5461 - 2 maart 2015
  • Einde: Aflevering 5462 - 3 maart 2015
Herman De Voogdt Acteur onbekend
HermanDeVoogdtS24

Herman komt voor het eerst in beeld in de Foodbar. Hij is op zoek naar de uitvinder van Familieslaatje: Zjef De Mulder. Herman heeft een castingbureau en is op zoek naar een nieuw gezicht voor een pan-Europese sensibiliseringscampagne over stinkende adem. Hij stelt Zjef voor om auditie te doen. Zjef doet auditie en gelooft dat werkelijk dat hij absoluut de rol zal krijgen. Wanneer hij te horen krijgt dat Herman iemand anders uitgekozen heeft, voelt Zjef zich mislukter dan ooit. Sindsdien doet hij vreemd en is hij prikkelbaar.

  • Debuut: Aflevering 5463 - 4 maart 2015
  • Einde: Aflevering 5465 - 6 maart 2015
Thibaut Onbekende acteur
Kruis

Thibaut behoort oorspronkelijk tot het haatgroepje van Monika Müller tegen Liesbeth Pauwels. Wanneer beiden merken dat Liesbeth uitgegroeid is tot een uitstekende student, verontschuldigen ze zich en vragen zelfs hulp aan haar. Sindsdien heeft Liesbeth een goede band met zowel Kitty, Ben, Monika en Thibaut.

  • Debuut: Aflevering 5487 - 7 april 2015
  • Einde: Aflevering 5543 - 24 juni 2015
Jean Vertolkt door Peter Bastiaensen
CollegafaroudS24

Deze man komt in beeld bij Staatsveiligheid omtrent de proeven die Maarten Van den Bossche moet ondergaan om aan de slag te kunnen gaan als informant.

  • Debuut: Aflevering 5497 - 21 april 2015
  • Einde: Aflevering 5504 - 30 april 2015
Cato Kelly Onbekende actrice
CatoKellyS24

Cato is de echtgenote van Ben Kelly. Liesbeth Pauwels leert haar beter kennen tijdens haar verblijf in Reading.

  • Debuut: Aflevering 5507 - 5 mei 2015
  • Einde: Aflevering 5510 - 8 mei 2015
Koenraad Vertommen Vertolkt door Herman Boets
CEOGalmegoS24

Meneer Vertommen komt in beeld nadat Louise Van den Bossche protestflyers staat uit te delen buiten aan de VDB Holding. Hij is de CEO van Galmego, een cosmeticabedrijf die volgens FreEco proeven uitvoeren op dieren. Wat later komt hij opnieuw in beeld wanneer Louise en Cédric Van de Caveye een spandoek gaan ophangen bij hem thuis als protest tegen de dierenproeven.

  • Debuut: Aflevering 5519 - 21 mei 2015
  • Einde: Aflevering 5525 - 28 mei 2015
Inspecteur Vertolkt door Rik Willems
Inspecteur3.S24

Deze inspecteur komt in beeld nadat het hondje van meneer Vertommen, eigenaar van Galmego, ontvoerd wordt door de leden van FreEco. Hannes ziet dit als protest tegen de dierenproeven van de firma. De politie komt al meteen aankloppen bij Louise Van den Bossche en Cédric Van de Caveye.

  • Debuut: Aflevering 5524 - 28 mei 2015
  • Einde: Aflevering 5524 - 28 mei 2015
Inspecteur Coppieter Onbekende actrice
CoppieterS24

Deze inspecteur komt in beeld na het dodelijk ongeval van Bart Van den Bossche. Ze komt Trudy Tack de Rixart de Waremme inlichten over de dood van Bart en gaat met haar en Jan Van den Bossche het verkoolde lichaam bekijken.

  • Debuut: Aflevering 5525 - 29 mei 2015
  • Einde: Aflevering 5525 - 29 mei 2015
Jack Dean Onbekende acteur
JackDeanS24

Jack is CEO van het Amerikaans bedrijf Finevine. Hij doet Liesbeth Pauwels een aanbod om enkele maanden voor hem te komen werken.

  • Debuut: Aflevering 5542 - 23 juni 2015
  • Einde: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
Johnny Onbekende acteur
JohnnyS24

Johnny is de handlanger van Stan Lauwers, de compagnon van June Van Damme die wraak wil nemen op haar ex-man Peter Van den Bossche.

  • Debuut: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
  • Einde: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
Baliebediende Onbekende actrice
BaliebediendeSeizoensfinale24

Deze vrouw is de baliebediende van Energiegebouw C-Mine in Genk, waar de conferentie van VDB plaatsvindt. Ze zorgt ervoor dat Johnny, die een handlanger is van Stan Lauwers, de kapotte beamer probeert te herstellen.

  • Debuut: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
  • Einde: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
Luc Jerko Bozikovic
LucSeizoensfinale24

Luc is een gast die door Peter Van den Bossche uitgenodigd is op de conferentie van VDB. Samen met de andere gasten moet hij wachten totdat Peter klaar is voor zijn toespraak. Evy Hermans probeert hen bezig te houden.

  • Debuut: Aflevering 5545 - 26 juni 2015
  • Einde: Aflevering 5546 - 24 augustus 2015 (seizoen 25)
Vrouw Luc Onbekende actrice
GastSeizoensfinale24

Deze vrouw is samen met Luc te gast op de conferentie van VDB. Terwijl het tweetal en de rest van de gasten wachten op Peter Van den Bossche, genieten ze met volle teugen van de receptie. Evy Hermans probeert hen bezig te houden.

  • Debuut: Aflevering 5545 - 26 juni 2015