FANDOM

† Georges Van den Bossche
Seizoenen nvt. Kruis
Eerste verschijning nvt.
Gespeeld door nvt.
Huidig beroep nvt.
Huidige partner -
Kinderen Bert Van den Bossche
Ouders Pierre Van den Bossche en onbekend
Huidige categorie Personages Buiten Beeld
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnen

Algemene Informatie

Georges Van den Bossche is een personage dat vanaf seizoen 11 vermeld wordt. Het personage is nooit in beeld geweest en is ook buiten beeld gestorven.

Familie en Liefdesleven

Georges was de zoon van Pierre Van den Bossche en een onbekende Duitse vrouw. Samen met deze vrouw kreeg hij 1 zoon: Bert Van den Bossche. Georges is tevens de grootvader van Michaël Van den Bossche. Hij stierf tijdens het 11de seizoen (in het voorjaar van 2002).

Verhaallijnen

Anna Dierckx ontdekt vele jaren na de dood van Pierre dat hij haar tijdens zijn legerdienst bedrogen heeft en een buitenechtelijk kind kreeg met een Duitse vrouw. Georges was dus de halfbroer van Anna's kinderen: Marleen Van den Bossche, Jan Van den Bossche, Rita Van den Bossche en Guido Van den Bossche.

Georges zelf kreeg samen met een onbekende vrouw één zoon: Bert Van den Bossche. Het kostte Anna heel wat moeite om Bert te aanvaarden binnen de familie. Bert zelf voelde zich steeds de bastaard die maar niet geaccepteerd wordt door zijn familie, wat uiteindelijk wraakgevoelens tegenover de hele familie opwekte.