FANDOM

Huidige Relaties: Guido en Emma

Guido Van den Bossche en Emma Verdonck leren elkaar niet in de beste omstandigheden kennen. Guido en zijn klasgenoot Kobe Vermiert rijden Emma namelijk omver met de wagen wanneer ze aan het fietsen is. Ze belandt in het ziekenhuis met een ernstig nekletsel en Guido voelt zich schuldig. Hij gaat haar geregeld opzoeken en Emma begint Guido steeds meer te vergeven. Guido spendeert uren in het ziekenhuis om Emma te steunen en hun vriendschap groeit al snel naar liefde.

Wanneer de operatie van Emma een succes is, en ze het ziekenhuis mag verlaten, worden de twee een koppel. Wanneer Emma zwanger wordt van Guido en en een abortus wil laten uitvoeren onder invloed van haar vader Frank Verdonck, wilt Guido haar niet meer zien. Dezelfde dag beseft hij al meteen dat hij een fout heeft gemaakt tegenover Emma en vraagt haar om vergeving. Hun relatie blijft staande. Na lang nadenken komen ze allebei tot het besef dat een kindje toch niet op het goede moment komt, maar toch twijfelen ze aan een abortus. Het is vooral Frank die niet wil dat zijn dochter haar toekomst zomaar wegsmijt. Uiteindelijk nemen ze het besluit om het kindje toch te houden en zelfs Frank verzoent zich met het idee waardoor Guido bij hem en Emma komt inwonen. 

Tijdens het 25ste seizoen bevalt Emma van een dochtertje: Mila Van den Bossche. Ze kiezen voor Frank als peter, en Linda wordt de meter van het kindje. Het drietal verlaat na enkele maanden het huis van Frank om te gaan inwonen bij de friends (bij Evy, Zjef, Rudi, Hanne en Simon).

Foto's