FANDOM

658509
Gunter De Batselier
(Reet, 16 april 1976), beter bekend onder zijn artiestennaam Gunther Levi, is een Vlaamse zanger en acteur. Tegenwoordig maakt hij deel uit van de muziekgroep De Romeo's en speelt hij de rol van Peter Van den Bossche in de soap Familie.

Privéleven

Gunter De Batselier had tijdlang een relatie met actrice Chadia Cambie, met wie hij samen in de jongerensoap Wat nu weer?! acteerde. Nadien begon hij een relatie met actrice Silvia Claes, die ook lange tijd zijn vrouw speelde in de soap Familie. Het koppel kreeg een zoontje Tommie in maart 2004. In februari 2009 besloten ze als vrienden uit elkaar te gaan. Sindsdien heeft hij een relatie met Charlotte, met wie hij in november 2012 opnieuw een zoon kreeg. En in 2014 een dochter keeg. In april 2016 traden hij en Charlotte in het huwelijksbootje. 

De Batselier is goed bevriend met zijn collega's Chris Van Tongelen en Davy Gilles, die hij op de set van Familie leerde kennen. Het is deze samenwerking en vriendschap die in 2003 leidde tot de oprichting van hun muziekgroep De Romeo's.

Hij heeft ook drie zussen, waarvan hij met één een duo vormde om eind de jaren tachtig mee te doen aan de Miniplaybackshow van Henny Huisman. Verkleed als John Travolta en Olivia Newton-John brachten ze het nummer You're the One That I Want, waarmee ze uiteindelijk de eerste prijs in de wacht sleepten. In het begin van de jaren negentig deed Gunter dan weer mee aan het VTM-programma de Soundmixshow met het nummer I'm gonna knock on your door.

Televisie

Periode Serie Rol Informatie Foto
1999 - heden Familie Peter Van den Bossche Soap - hoofdrol
640px-Familie 5290 007
2001 Costa! Manager Serie - gastrol
1998 - 1999 GTST Riche Eduards Soap - nevenrol
1995 - 1998 Wat Nu Weer?! Mark Erkenraad Serie - hoofdrol
Familie 0