FANDOM

Vorige Relaties: Hanne en Quinten

Seizoen 25 - 26, 27

Hanne en Quinten ontmoeten elkaar op VDB Fashion. De twee worden aanvankelijk gewoon goede vrienden en ze brengen veel tijd met elkaar door. Zeker wanneer Quinten vertelt dat zijn relatie met Sylvie op de klippen gelopen is. Quinten krijgt gevoelens voor Hanne, maar zij probeert Quinten dan weer te koppelen aan receptioniste Jolien. Quinten speelt het spelletje mee, maar ondertussen blijven zijn gevoelens maar groeien en kan hij het niet langer verzwijgen. Op aanraden van Zjef besluit Quinten ervoor te gaan en hij kust Hanne. Zijn kus wordt echter niet met veel enthousiasme onthaalt want Hanne had het niet zien aankomen. Ze wil een tijdje afstand nemen omdat ze geen gevoelens voor hem heeft.

Nadien begint Hanne in te zien dat ze misschien toch wel iets voor Quinten voelt en ze begint zijn gezelschap te missen. De twee proberen opnieuw vrienden te worden en Hanne beseft onmiddellijk dat ze ook gevoelens voor hem heeft. Quinten besluit echter om zijn relatie met Sylvie nog een kans te geven en Hanne vreest dat ze te laat is. Na een goed gesprek met Emma, wil Hanne zich niet langer verstoppen en geeft ze openlijk toe dat ze verliefd is op hem. Quinten reageert eerst afwijzend, maar wil Hanne een kans geven. De twee worden een koppel. 

Enkele weken later komt het al tot een breuk tussen de twee omdat Hanne het gevoel heeft dat het 'op' is tussen hun. Quinten voelt hetzelfde, waardoor ze toch als vrienden uit elkaar kunnen gaan.

Foto's