FANDOM

Vorige Relaties: Hanne en Thomas

Seizoen 24

S24E001 21
Familie 5336 001
Familie 5363 004
640 (17)

Hanne Van den Bossche en Thomas Van den Bossche zagen elkaar voor het eerst op de modeshow van Vero Bello. Daar ontdekt Hanne dat Bas Van Opwyck, haar vorige lief, een bedrieger is. Hij gaf zich maanden lang uit voor Thomas. Ze verbreken hun relatie en Bas vertrekt. De dagen daarna zien Hanne en Thomas elkaar nog geregeld, omdat ze ondertussen te weten zijn gekomen dat ze neef en nicht zijn. Thomas is namelijk een kleinzoon van Jan Van den Bossche.

Op een avond komt Thomas Hanne helpen bij haar werk bij VDB Fashion. Wanneer ze hem de volgende dag komt bedanken voor zijn hulp en hem een cadeautje geeft, kust hij haar. Zij probeert haar los te rukken, omdat ze dat zo niet bedoelde. Ze vertrekt kwaad naar huis.

Thomas geeft aan Hanne toe dat hij verliefd op haar is, maar zij zegt hem dat hij zo ver mogelijk uit haar buurt moet blijven. Thomas denkt dat hij iedereen ongelukkig maakt en vertrekt. Hanne wil Thomas niet zomaar laten gaan, en vertelt dan toch eerlijk over haar gevoelens zodat hij zou blijven. Ze willen dit wel geheim houden, want ze denken dat als iemand van de familie dit te weten zou komen ze het als een groot schandaal zouden beschouwen. Maar ze merken allebei dat het niet makkelijk is om hun relatie geheim te houden. Wanneer Mieke Van den Bossche aan Hanne vraagt of zij en Thomas een koppel zijn, komt Thomas net binnen. Ze geven toe dat ze een koppel zijn en besluiten het nu ook aan de rest van de familie te zeggen. Iedereen reageert heel goed en normaal, behalve Bart Van den Bossche en Anna Dierckx

Door de problemen binnen de VDB Holding, zet Peter Van den Bossche een stap opzij als CEO en stelt hij Thomas aan als zijn vervanger. Thomas verdrinkt in het werk en probeert bovendien samen met Mathias Moelaert de onschuld van Peter te bewijzen. Hierdoor komt zijn relatie met Hanne onder druk te staan, omdat hij amper tijd vrij maakt voor haar. Stefanie Coppens wil de twee een duwtje in de rug geven en organiseert een weekendje Cadzand. 

Tijdens het weekend beseffen zowel Hanne als Thomas dat ze uit elkaar gegroeid zijn en dat de passie uit hun relatie verdwenen is. Wanneer Thomas en Stefanie enkele dagen samen vastzitten door de giftige wolk boven Mechelen, groeien ze dichter naar elkaar toe. Thomas wil een relatie met Stefanie en samen met Hanne beslist hij om als vrienden uit elkaar te gaan. 

Foto's