FANDOM

Hans Deschutter
Seizoenen 22 Portret-hans
Eerste verschijning Aflevering 5005 - 7 februari 2013
Laatste verschijning Aflevering 5025 - 8 maart 2013
Gespeeld door Jenne Decleir

Kinderen -
Ouders Diane en onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Hans Deschutter is een gastpersonage dat van 7 februari 2013 tot en met 8 maart 2013 vertolkt wordt door Jenne Decleir.

Familie en Liefdesleven

Als jonge tiener had Hans een relatie met Liesbeth Pauwels, tot zij er een punt achter zette en verliefd werd op Benny Coppens. Jaren later worden Hans en Liesbeths dochter Stefanie Coppens een koppel, ondanks het grote leeftijdsverschil. Uiteindelijk speelt dit verschil hen toch parten en gaan ze uit elkaar. Wat later komt Hans moeder, Diane, in beeld.

Verhaallijnen

Stefanie Coppens verkondigt aan haar familie dat ze een nieuwe relatie heeft, maar de verbazing bij haar ouders is groot wanneer Hans voor hun neus staat. Hans is namelijk een jeugdvriend van Liesbeth Pauwels en Benny Coppens en bovendien waren Hans en Liesbeth een tijdje een koppel, voor Benny met haar ging lopen. Vooral Benny kan de relatie van zijn dochter niet aanvaarden, maar Stefanie is smoorverliefd en wil niet naar haar ouders luisteren. Wanneer Stefanie een uiterst romantisch cadeautje van Hans krijgt met valentijn, is Liesbeth merkbaar niet onder de indruk van Benny's cadeau. Dit zorgt voor nog meer jaloezie tussen de twee jeugdvrienden en Stefanie wil hier iets aan veranderen. Ze stuurt haar vader met Hans naar de Jan en Alleman om bij te praten, maar zonder veel succes.

De moeder van Hans, Diane, komt zich met de situatie bemoeien. Ze brengt een bezoekje bij Benny en Liesbeth om over de relatie van hun kinderen te praten. Groot is Diane's verbazing wanneer ze Benny ziet, omdat hij als kleine gast vaak kwam piepen wanneer Diane in de badkamer zat. Stefanie en Hans vinden het gedrag van Benny degoutant en laten dat ook duidelijk merken. Voor Benny is dit de druppel en hij wil dat Stefanie er onmiddellijk een einde aan maakt.

Stefanie merkt dat haar vader haar relatie nooit zal aanvaarden en maakt een drastische beslissing. Ze pakt haar spullen en trekt in bij Hans. Enkele dagen later staat ze plotseling terug voor de deur, want hun relatie is alsnog kapot gegaan. Het leeftijdsverschil was toch te groot en Stefanie heeft er een einde aan gemaakt.

Foto's

Lees Meer

  • Voor meer informatie over de relatie van Hans en Stefanie, zie hier.