FANDOM

† Hugo Beckers
Seizoenen 4567 480px-Hugo seizoen7Portret
Eerste verschijning 1995
Laatste verschijning Aflevering 1395 - 6 april 1998
Gespeeld door Hans Royaards

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieLiefdesleven en FamilieBeroepslevenVerhaallijnenGeneriekSlideshowLees Meer

Algemene Informatie

Hugo Beckers is een hoofdpersonage dat van 1995 tot en met 6 april 1998 vertolkt wordt door Hans Royaards.

Liefdesleven en Familie

Hugo komt als zakenman in contact met Marie-Rose De Putter en is meteen onder de indruk van haar charmes. Tijdens hun eerste ontmoeting, vraagt hij haar al ten huwelijk. De twee worden een koppel, maar Marie-Rose breekt met hem omdat ze te weten komt dat Hugo haar gewoon gebruikt heeft om zaken te doen. 

De komst van Veronique Van den Bossche zorgt voor een driehoeksverhouding tussen Hugo, Veronique en Marie-Rose. Marie-Rose geeft de strijd op en vertrekt naar het buitenland. Hugo en Veronique hebben zeven jaar een relatie, maar gaan opnieuw uit elkaar wanneer Hugo alsnog voor Marie-Rose kiest. De twee vertrekken met een helikopter naar het buitenland, wat uiteindelijk Hugo's dood zal worden.

Beroepsleven

Hugo en Marie-Rose openden samen een modellenbureau, genaamd Illusions. De zaak hield op met bestaan na de breuk tussen de twee. Wanneer Hugo en Veronique een koppel worden, stapt Hugo mee in Linea Veronica. Veronique wil namelijk dat Hugo naar Italië reist om daar het bestuur op zich te nemen.

Verhaallijnen

Marie-RoseInProblemen7 Seizoen4
MarieRoseZiekenhuis3 Seizoen5
Tijdens het vierde seizoen maakt Hugo Beckers zijn intrede als zakenman die met Marie-Rose De Putter wil samenwerken. Marie-Rose zoekt een nieuwe zakenpartner voor haar modellenbureau Illusions na de dood van Jean-Michel Le Croix. Hugo heeft duidelijk een oogje op Marie-Rose en vraagt haar tijdens hun eerste ontmoeting al ten huwelijk. Marie-Rose vindt de charmes van Hugo aantrekkelijk, en de twee worden een koppel. 

Hugo steunt vervolgens zijn vriendin tijdens enkele moeilijke periodes. Wanneer Rita Van den Bossche het appartement van Marie-Rose in brand steekt, waakt Hugo aan haar ziektebed. Ook tijdens de begrafenis van Peter Van den Bossche wijkt Hugo niet van haar zijde.

1000px-Hugo dood
Aan hun liefdesgeluk komt een einde omdat Hugo flirt met een zekere Kaat. Marie-Rose komt dit te weten en is ervan overtuigd dat Hugo haar alleen maar gebruikte om zaken te doen. Ze maakt een einde aan hun relatie en Hugo heeft een tijdje iets met Kaat. Nadien verdwijnt Hugo tijdelijk uit beeld, tot hij plotseling weer tevoorschijn komt als de nieuwe vriend van Veronique Van den Bossche, de dochter van Marie-Rose. 

Zeven jaar later zijn Hugo en Veronique nog steeds een koppel en maakt Hugo al een tijdje deel uit van de familie. Samen gaan ze naar het huwelijksfeest van Guido Van den Bossche en Els D'hollander in het Hilton hotel waar de familie gegijzeld wordt. Hugo wordt neergeschoten en naar het ziekenhuis gebracht. Hij overleeft zijn wonde, en ook de volledige familie Van den Bossche wordt in veiligheid gebracht. 

Hugo maakt een einde aan zijn relatie met Veronique omdat hij niet langer gedomineerd wil worden door haar. Zo moest hij bijvoorbeeld lange tijd in Italië wonen om de leiding van Linea Veronica op zich te nemen. Hugo zoekt Marie-Rose terug op en de twee geven hun relatie nog een kans. Ze willen samen aan een nieuw leven beginnen en vertrekken naar het buitenland. Tijdens een helikoptervlucht, gaat er iets mis en storten de twee in zee. Het lichaam van Hugo werd gevonden en begraven in Gran Canaria. Marie-Rose overleefde de aanslag, maar had geheugenverlies en woonde jarenlang in Gran Canaria als 'Cathérine De La Mer'.

Generiek

Slideshow

Lees Meer

  • Voor meer informatie over de relaties van Hugo, zie hier.