Fandom

Familie Wiki

Huis van Bart en Brenda

2,768pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Familie 4887 09
Seizoensfinale6

Bart Van den Bossche liet dit huis bouwen samen met zijn vrouw Brenda Vermeir. Tijdens het 19de seizoen nam Brenda een hypotheek op het huis terwijl Bart op wereldreis was, waardoor ze het nadien niet meteen konden verkopen. Het huis was voor het laatst te zien op 28 juni 2013, in de seizoensfinale van seizoen 22. Bart en zijn nieuwe vriendin Trudy Tack de Rixart de Waremme verhuisden naar een kleiner huis in de stad.

Eindbewoners

Bart heeft tijdens zijn revalidatie 5 maanden lang verbleven in het Algemeen Ziekenhuis. Tijdens zijn revalidatie verbleef Jelle in het Appartement van Jan. Hanne ging bij het begin van het academiejaar op kot in Antwerpen en verbleef meestal enkel tijdens het weekend in huis.

Vorige Bewoners

Vorige Logés

Brenda is overleden en Marthe kon door haar ouderdom niet meer op de kinderen komen passen. Pierrot en Evy hebben een tijdje in het huis gewoond wanneer Bart in het ziekenhuis verbleef. Ook Maarten en Roos verbleven lange tijd in het huis maar verhuizen in het 22ste seizoen naar hun boerderijtje. Hanne en Remko verbleven op het einde in New York.