FANDOM

Woningen

Bewoners

Bart Van den Bossche en Trudy Tack de Rixart de Waremme kochten op het einde van het 22ste seizoen samen dit huis in de binnenstad van Mechelen. Trudy voelde zich nog steeds een gast in het vorige huis van Bart en Brenda Vermeir, en wou een woning van hun tweetjes. Ook Jelle Van den Bossche en Louise Van den Bossche wonen in het nieuwe huis, al woont Louise om de week ook bij haar vader.

Tijdens het 23ste seizoen neemt ook Hanne Van den Bossche voor het eerst haar intrek in het nieuwe huis. Ze is terug uit de Verenigde Staten en blijft weer definitief in België wonen.

Tijdens het 24ste seizoen komt Bart zogezegd om het leven bij een auto-ongeluk. Hij moet echter onderduiken, waardoor Trudy alleen achterblijft in het huis samen met de kinderen. In het 25ste seizoen neemt Mathias er tijdelijk zijn intrek, maar hij verhuist opnieuw omdat zowel Trudy als Jelle zich teveel opdringen.

In februari 2017 wordt het huis van Bart en Trudy te huur gezet wanneer het gezin naar Los Angeles wilt verhuizen. Omdat de twee liever verhuren aan iemand die ze kennen, beslissen ze Peter hun huis gedurende één jaar te laten huren.

Huidige Bewoners

Huidige Logés

Vorige Bewoners

Vorige Logés

Foto's