FANDOM

Huidige Relaties: Jan en Linda

Jan reist naar Tenerife, waar Henk Terjonck na zijn oneervol ontslag bij VDB Electronics een zwendel in vakantiehuisjes is opgestart. Samen met zijn nieuwe vriendin Linda heeft Henk onder meer Anna Dierckx en Albert Thielens opgelicht. Henk merkt dat Jan omwille van zijn nakende scheiding met Nele Van Winckel meer dan oog heeft voor Linda, en hij gebruikt haar om de bemoeizieke Jan in een valstrik te lokken. Het gaat zelfs zo ver dat Jan in de gevangenis belandt op beschuldiging van moord.

Linda komt uiteindelijk tot inkeer en gooit het op een akkoordje met Jan en de politie. Ze zorgt voor de bewijzen die tot de arrestatie van Henk kunnen leiden en wordt in ruil vrijgesteld van alle beschuldigingen. Niet veel later beginnen Jan en Linda een relatie. Omwille van Jans kinderen besluiten ze niet meteen te gaan samenwonen. Al snel blijkt dat ze Linda in hun armen sluiten.

Nadat Linda te weten gekomen is dat Jan haar bedriegt met haar beste vriendin Viv Neyskens, wil Linda haar huwelijk niet zomaar opgeven. Ze stelt Jan voor om aan hun huwelijk te werken, terwijl hij Viv mag blijven zien. Jan gaat akkoord, maar Linda kan de stress niet aan en belandt zelfs in het ziekenhuis. Jan besluit voor Linda te zorgen en zij hoopt dat dit betekent dat alles goed gaat komen. Niets is minder waar, want Jan wil definitief scheiden van Linda.

Trivia

Galerij

Foto's