FANDOM

† Jens Colpaert
Seizoenen 23 JensProfielS23
Eerste verschijning Aflevering 5186 - 16 december 2013
Laatste verschijning Aflevering 5204 - 9 januari 2014
Gespeeld door Maarten Schuermans

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Jens Colpaert is een gastpersonage dat van 16 december 2013 tot 9 januari 2014 vertolkt wordt door Maarten Schuermans.

Familie en Liefdesleven

Jens had een relatie met Stefanie Coppens maar wou haar alleen gebruiken om zijn schulden kwijt te schelden.

Verhaallijnen

Stefanie ontmoet Jens op café terwijl ze afgesproken had met een vriendin. Ze durfde hem eerst niet benaderen, maar hij nam zelf het initiatief. De twee spreken nadien nog meerdere keren af en worden een koppel. Het valt vooral Stefanies moeder op dat ze er vrolijk bijloopt en ze verklapt dat zij en Jens een koppel zijn. Liesbeth dringt er bij Stefanie op aan dat ze Jens uitnodigt voor kerstmis en hij gaat akkoord. Jens maakt tijdens het feestje een goede indruk op heel de familie, maar maakt wel aan Stefanie duidelijk dat het begrip 'familie' voor hem redelijk onbekend is.

Na kerstmis ontmoet Stefanie de beste vriend van Jens, maar de twee kunnen het niet met elkaar vinden. Stefanie vindt trouwens dat Jens zich vreemd gedraagt en confronteert hem hiermee. Na nieuwjaar is het plots zeer stil langs zijn kant en kan Stefanie hem niet bereiken. Ze zoekt hem op en probeert te achterhalen wat er aan de hand is, maar hij is een gesloten boek. Uiteindelijk neemt Jens haar in vertrouwen over zijn gokschulden bij Raf en Billy. Stefanie wil kost wat kost helpen door geld in te zamelen, maar volgens Jens zal dat niet genoeg zijn. Hij heeft een beter plan en vraagt aan Stefanie of ze met Billy naar bed wil gaan om zijn schulden kwijt te schelden. Stefanie is volledig van de kaart en weigert onmiddellijk, maar daar denkt Billy anders over. Hij probeert Stefanie te verkrachten, maar ze kan ontkomen.

Eenmaal thuis biecht Stefanie alles op aan haar ouders en Benny gaat Jens meteen een bezoekje brengen. Het komt tot een pijnlijk gevecht waarbij Jens bebloed achterblijft. De dag nadien krijgt de familie Coppens bezoek van de politie: Jens is dood teruggevonden. Benny wordt opgepakt, maar hij is onschuldig. Dankzij Stefanie en Arno wordt Billy opgepakt als de schuldige.

Foto's

Start a Discussion Discussions about Jens Colpaert