FANDOM

Jens Vermeer
Seizoenen 1718 Jens
Eerste verschijning Aflevering 3664 - 9 oktober 2007
Laatste verschijning Aflevering 3914 - 29 september 2008
Gespeeld door Olivier De Smet

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Jens Vermeer is een nevenpersonage dat van 9 oktober 2007 tot en met 29 september 2008 vertolkt wordt door Olivier De Smet.

Beroepsleven

Jens is tijdlang modeontwerper bij Maison Marie-Rose.

Verhaallijnen

Marie-Rose De Putter gaat op zoek naar een nieuwe ontwerper voor haar modebedrijf Maison Marie-Rose en komt hiervoor in contact met Jens . In eerste instantie klikt het goed tussen de twee tot Marie-Rose meer informatie vindt over het verleden van Jens. Hij had ooit zelf een modebedrijf maar moest daar noodgedwongen mee stoppen omdat hij enorm veel schulden had. Marie-Rose vertrouwt Jens dan ook helemaal niet meer en ze twijfelt aan zijn goede bedoelingen. Trudy Tack de Rixart de Waremme is echter wel overtuigd en ze probeert Jens en Marie-Rose dichter bij elkaar te brengen.

Jens geraakt aan de pillen en draait veel modellen rond zijn vinger. Hij verwaarloost zijn werk. Marie-Rose ontslaat hem hiervoor, wat Jens razend maakt. Hij gaat Marie-Rose opzoeken en houdt een mes tegen haar keel. Mario Van de Caveye, die goed overeenkomt met Jens, kan hem overtuigen om haar niks aan te doen. Jens geeft niet op en vraagt een job bij Linea Veronica. Veronique weigert, waardoor Jens haar probeert aan te randen.

Een nieuwe liefde komt in het leven van Jens: Geertrui. Peter Van den Bossche, Bart Van den Bossche en Wim Veugelen zien hen in de Jan en Alleman iets drinken. Als ze naar buiten gaan, is Jens stomdronken en maakt hij ruzie met Geertrui. Peter komt tussenbeide. Jens geeft hem een duw, waarop Peter hem een duw teruggeeft. Jens valt met zijn hoofd op de weg. Hij wordt in het Algemeen Ziekenhuis opgenomen met een schedelfractuur. De politie start een onderzoek. Jens vertelt hen dat Peter jaloers was en Jens expres duwde, omdat hij Geertrui niet kon krijgen. Trudy twijfelt aan dit verhaal. Ze gaat naar het ziekenhuis om dit te checken. Door Jens wordt ze onzeker over de liefde tussen haar en Peter, wat leidt tot een affaire met Mario.

Foto's