FANDOM

Jeroen Debrouwer
Seizoenen 18 JeroenS18
Eerste verschijning December 2008
Laatste verschijning Aflevering 4014 - 23 januari 2009
Gespeeld door Onbekend

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnen

Algemene Informatie

Jeroen Debrouwer is een personage dat van december 2008 tot en met 23 januari 2009 vertolkt werd door een onbekende acteur.

Verhaallijnen

Jeroen is de jongen die Hannah Van den Bossche leert kennen op een eindejaarsfuif. Ze wringt zich in alle bochten om hem te kunnen zien. Jeroen maakt het al vlug uit via sms, waardoor Hannah hem een loser vindt. Wanneer ze te horen krijgt dat haar beste vriendin Lidewei nu een relatie heeft met hem, is ze woedend. Na ook een relatiebreuk met Lidewei, komen zij en Hannah na een gesprek te weten dat Jeroen op dezelfde manier handelt bij elk van zijn vriendinnen. De twee zetten een waarschuwing voor hem op internet, waarop hij wraak neemt door foto's van hun te nemen in een zwemhokje.

De volgende dagen is Hannah doodsbang dat Jeroen de foto's online zal plaatsen. Even blijft het stil, maar dan krijgen meerdere mensen, zowel Hannah's moeder Brenda Vermeir, een mail met daarin één van de foto's. Later verschijnt die ook op het internet. Hannah vindt het echter niet meer erg, wanneer het Jeroen is die wordt uitgelachen op school. Toch belt Brenda naar de ouders van Jeroen om hem te vragen om de foto van het internet te halen.