FANDOM

Julio Rodriguez de la Fuente
Seizoenen 19 Portret-julio
Eerste verschijning Aflevering 4159 - 14 september 2009
Laatste verschijning Aflevering 4230 - 5 december 2009
Gespeeld door Hans Ligtvoet

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieStudies en BeroepslevenVerhaallijnen

Algemene Informatie

Julio Rodriguez de la Fuente is een gastpersonage dat van 14 september 2009 tot en met 5 december 2009 vertolkt wordt door Hans Ligtvoet.

Studies en Beroepsleven

Julio is een professor internationaal recht aan de universiteit van Granada (Spanje).

Verhaallijnen

Julio is een professor die in contact komt met Veronique Van den Bossche, die op dat moment een tijdje in Granada (Spanje) verblijft om alles een beetje op een rijtje te zetten. Veronique geniet van Julio's aanwezigheid. De twee belanden met elkaar in bed en beginnen een affaire.

Nadien vertrekt Veronique terug naar België. Wanneer Julio haar wat later in België komt opzoeken, is Veronique aanvankelijk in de wolken. Ze stuurt haar man Mario Van de Caveye met een smoes een weekendje weg. Veronique en Julio worden echter in bed betrapt door de kleine Cédric Van de Caveye. Na dit voorval beslist ze een punt te zetten achter haar verhouding. Veronique breekt met Julio en vraagt hem om definitief uit haar leven te verdwijnen. Julio respecteert haar beslissing en keert terug naar Granada.