FANDOM

† Kaat Mariën
Seizoenen 17 Portret-kaat
Eerste verschijning Aflevering 3830 - 19 april 2008
Laatste verschijning Aflevering 3883 - 20 juni 2008
Gespeeld door Inge Van Olmen

Kinderen Pim Mariën
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene informatie

Kaat Mariën is een gastpersonage dat van 19 april tot en met 20 juni 2008 wordt vertolkt door Inge Van Olmen.

Familie en Liefdesleven

Kaat is een nicht van Suzy Mariën. De man van Kaat is overleden en daardoor staat ze er alleen voor om haar tienerzoon Pim Mariën op te voeden. Wanneer ze terminale kanker blijkt te hebben, vraagt Kaat aan Suzy om voor Pim te zorgen na haar dood. Suzy doet er alles aan om deze laatste wens waar te maken. 

Verhaallijnen

Kaat is de nicht van Suzy Mariën en komt haar bezoeken om de banden terug aan te smeden. Ze blijkt een drukke job te hebben en moet meermaals naar het buitenland reizen, waardoor ze telkens aan Suzy vraagt om zich over haar tienerzoon Pim Mariën te ontfermen. Later zal blijken dat Kaat helemaal niet voortdurend op zakenreis moest, maar een behandeling tegen kanker onderging. Op haar sterfbed vraagt ze Suzy om de zorg voor Pim op zich te blijven nemen.

Een tijdje nadien wordt Pim 18 en besluit hij om alleen te gaan wonen in Limburg, waar hij is opgegroeid en ook al zijn vrienden wonen. Suzy is teleurgesteld, want door haar werk bij de Van den Bossches kan ze het niet opbrengen om hem geregeld te gaan bezoeken. Wanneer ze een paar maanden later ontslagen wordt als nanny, besluit ze ook naar Limburg te verhuizen, zodat ze haar belofte aan Kaat nog enigszins kan nakomen.

Foto's