FANDOM

Karel
Seizoenen 18 Karel
Eerste verschijning Aflevering 4027 - 7 februari 2009
Laatste verschijning Aflevering 4039 - 21 februari 2009
Gespeeld door Victor Peeters

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTrivia

Algemene Informatie

Karel is een gastpersonage dat van 7 februari 2009 tot en met 21 februari 2009 vertolkt wordt door Victor Peeters.

Verhaallijnen

Hannah Van den Bossche en haar schoolvriendin Lidewei raken tijdens het chatten aan de praat een zekere 'Tom Poes', een jongen van rond hun leeftijd die er op foto heel erg knap uitziet. Na verloop van tijd spreken ze bij hem thuis af, maar enkel zijn vader Karel blijkt aanwezig. Hij vertelt hen dat zijn zoon op het laatste nippertje elders heen moest, maar dat ze gerust nog even mogen blijven. Hij zegt ook dat hij fotograaf is en overhaalt hen om samen te poseren.

Een tweede afspraak tussen Hannah en "Tom Poes", deze keer zonder Lidewei, verloopt op dezelfde manier. Wanneer hij Hannah wil aanzetten om schaarsgeklede foto's te maken, stribbelt ze tegen. Hierop komt de ware aard van Karel boven en hij probeert Hannah aan te randen. Intussen is dankzij Lidewei bij huishoudster Lien Pollet een alarmbel gaan rinkelen en ze verwittigt de politie. Hannah wordt net optijd uit de klauwen van Karel gered. Hij wordt gearresteerd en blijkt een ordinaire internetpedofiel te zijn, die helemaal geen zoon heeft.

Trivia

  • Victor Peeters krijgt drie jaar later opnieuw een rol in de serie, ditmaal als De Valck. Drie jaar later daarop verschijnt hij alweer in de gedaante van een zekere Harry.