FANDOM

Kitty Henney
Seizoenen 24 KittyProfiel
Eerste verschijning Aflevering 5487 - 7 april 2015
Laatste verschijning Aflevering 5543 - 24 juni 2015
Gespeeld door Sura Dohnke

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Kitty Henney is een gastpersonage dat van 7 april 2015 tot en met 24 juni 2015 vertolkt wordt door Sura Dohnke.

Verhaallijnen

Wanneer Liesbeth Pauwels naar het Britse Reading vertrekt om er een seminarie te volgen, voelt ze zich al snel het buitenbeentje door haar leeftijd. Tot ze de vlotte Kitty ontmoet, met wie ze onmiddellijk een hechte vriendschap vormt. De twee spenderen veel tijd samen en Kitty leert haar de stad kennen. Kitty is een ergotherapeut die afkomstig is van Stratford-upon-Avon. Ze volgt lessen op de universiteit van Reading om een eigen bedrijf te kunnen opstarten.

Kitty maakt zich duidelijk zorgen wanneer Liesbeth zichtbaar verliefd wordt op hun docent Ben Kelly. Liesbeth probeert haar goede vriendin gerust te stellen, maar Kitty vreest dat het vooral Ben is die verkeerde gedachten kan hebben over hun 'vriendschappelijke' relatie. Kitty krijgt uiteindelijk gelijk wanneer de twee samen in bed belanden. Liesbeth voelt zich schuldig en stort haar hart uit bij Kitty. 

Op een dag krijgt Liesbeth een telefoontje van Kitty. Ze kan niet langer deelnemen aan de lessen omdat ze thuis moet rusten. De twee nemen afscheid, maar hopen dat ze elkaar toch nog zullen terugzien. 

Foto's