Fandom

Familie Wiki

Kris

2,764pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Kris
Seizoenen 21 21Kris
Eerste verschijning Aflevering 4787 - 14 februari 2012
Laatste verschijning Aflevering 4819 - 29 maart 2012
Gespeeld door Deborah De Ridder

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Kris is een gastpersonage dat van 14 februari tot 29 maart 2012 vertolkt wordt door Deborah De Ridder.

Verhaallijnen

Kris was de vriendin van maître Jana Pleysier. Tot 14 februari zijn Maarten Van den Bossche en Roos Sterckx ervan overtuigd dat Kris een man is. Ze zijn dan ook enorm verbaasd wanneer Kris opduikt in de KomEet tijdens het Valentijnsdiner. Kris werkt in de reclamesector en moet daarom steeds tot laat werken. Toch klaagt ze omdat Jana telkens lang moet werken in het restaurant.

Enkele dagen later komt een woedende Kris plotseling aan bij de KomEet. Ze begint ruzie te maken met Jana en ze beschuldigt haar ervan een relatie te hebben met Roos. Wanneer ze eindelijk gekalmeerd is en verdween, vertelt Jana aan Maarten en Roos dat ze het heeft uitgemaakt met haar. Wanneer Roos en Maarten op een dag aankomen in hun restaurant, is het helemaal verwoest. Ze komen later te weten dat Kris hier achter zit.

Kris blijft Jana stalken ookal zijn ze al weken uit elkaar. Jana heeft bang om alleen te blijven waardoor ze zelfs gaat wonen bij Mieke Van den Bossche. Wanneer Jana doet alsof ze een relatie heeft met Evy Hermans, begint Kris in te zien dat ze Jana voorgoed kwijt is en ze verdwijnt voor even.

Toch is het nog niet voorbij want Kris gaat op een dag Evy opzoeken bij de VDB Holding en gaat daarna naar het appartement van Mieke om haar op te wachten. Het komt tot een gevecht tussen Mieke, Kris en Evy maar gelukkig was Niko Schuurmans er op tijd samen met de politie. Kris wordt opgepakt en verdwijnt.

Foto's