FANDOM

Huidige Relaties: Leen en Faroud

Leen Van den Bossche en Faroud Kir leren elkaar kennen dankzij Maarten en Bart. Faroud is een collega van Bart en zoekt mee naar de terroristen die Roos ontvoerd hebben. Op aanraden van zijn baas, betrekt Faroud ook Leen bij de zaak omdat ze een goede band heeft met haar broer Maarten. Er is meteen een klik tussen de twee, en Faroud lucht geregeld zijn hart bij Leen. 

Tijdens een emotioneel moment begint Faroud haar te kussen en belanden ze samen in bed. De dagen nadien blijven ze elkaar geregeld zien, maar Faroud vertelt haar dat een vaste relatie geen optie is dankzij zijn gevaarlijk werk. Leen gaat hiermee akkoord, omdat ze zelf ook niet op zoek is naar iets vast. Uiteindelijk komen Faroud en Leen dan toch samen en ze starten een echte en vaste relatie. Faroud ontwikkelt een hechte band met Arthur Van den Bossche en noemt hem steeds zijn 'kleine prins'. Uiteindelijk neemt Faroud zijn intrek bij Leen en Arthur en na enkele maanden stelt Faroud haar ook voor aan zijn ouders en zij aanvaarden Leen als zijn vriendin.

In het najaar van 2016 pleegt Leen een abortus achter Faroud zijn rug. Wanneer hij achter de waarheid komt, verhuist Faroud terug naar zijn ouders. Aan hen vertelt hij echter dat hij Leen bedrogen heeft, omdat abortus in zijn cultuur als iets veel ergers wordt beschouwd.

Foto's