FANDOM

Vorige Relaties: Leen en Geert

Seizoen 15

De gezinnen van Jan en Rita zijn op vakantie in Durbuy. Ze leren er Geert De Pauw kennen, dat is een jongen dier er ook op vakantie is. Leen Van den Bossche laat al snel haar oog op hem vallen en ze beginnen, na verloop van tijd, een relatie. Leen is 6 jaar jonger dan Geert en daarom is Jan aanvankelijk razend, maar hij komt al snel tot inkeer, mede doordat hij het tijdens de vakantie al goed met hem kon vinden. Geert wordt zelfs opgenomen in de familie.

Als zelfstandig elektricien klopt Geert lange dagen. Wanneer hij stiekem de wagen van Jan leent, dommelt hij in achter het stuur en rijdt hij een fietser aan, waarna hij vluchtmisdrijf pleegt. Hij doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is, waardoor plotseling Jan wordt gearresteerd. Terwijl Jan zijn eigen onschuld probeert te bewijzen, begint Geert door de hele situatie te drinken. Het gaat zelfs zo ver dat hij Leen begint te slaan. Uiteindelijk besluit het de waarheid rond het ongeval te vertellen aan de politie. Geert wordt aangehouden en hij verdwijnt achter de tralies.

Foto's