FANDOM

Vorige Relaties: Leen en Manu

Seizoen 16

Leen Van den Bossche is een volwassen vrouw geworden en ze studeert aan de universiteit voor dokter. Ze werkt in een pizzeria. Op liefdesvlak gaat het minder goed met Leen. Ze wilt zich niet binden aan een vaste relatie en ze beleeft meerdere one-night-stands. Jan is hier helemaal niet tevreden mee en hij wilt niet dat zijn dochter zich daarmee bezig houdt. Leen wordt uiteindelijk toch verliefd op een zekere Manu. Leens nieuwe relatie is tot grote ergernis van Khalil, die nog altijd verliefd op haar is. Hij controleert de twee voortdurend en hij stoort hen in hun privacy. Manu en Leen pikken dit niet.

Niet veel later ziet Khalil hoe een jongen door een paar mensen in elkaar wordt geklopt. Manu is één van die mensen. Een tijdje later blijkt dat hij een gevaarlijke drugsdealer is. Khalil probeert Leen te waarschuwen, maar ze wilt hem niet geloven. Ze zegt hem dat hij haar met rust moet laten. Wanneer Leen de leugens van Khalil aan Manu vertelt, bedreigt hij hem met de bende. Wanneer hem later weer niet gelooft, besluit hij toch afstand te nemen.

Leen vindt later zelf een pakje cocaïne terug in de rugzak van Manu, waarop ze door hem wordt betrapt. Ze dreigt naar de politie te stappen, maar dat laat hij niet zomaar gebeuren. Hij ontvoert haar, samen met de bende. Ze dreigen haar zelfs een overdosis toe te dienen. Maarten maakt zich ondertussen zorgen, omdat hij zijn zus nergens kan vinden. Hij gaat samen met Jan naar de woning van Manu, waar hij een hulpkreet van Leen opvangt. Maarten weet zowel Manu als zijn bendeleden uit te schakelen.

Jan, Maarten en Leen kunnen ontsnappen en ze contacteren de politie. Voordat die aangekomen zijn, is de bende echter al kunnen vluchten. Een week later krijgt Leen een telefoontje. Manu en zijn bendeleden zijn dan toch gearresteerd.

Foto's