FANDOM

Vorige Relaties: Leen en Paul

Seizoen 17

Leen Van den Bossche begint aan haar stage in het Algemeen Ziekenhuis, waar ze onder stagementor dokter Paul Jacobs komt te staan. Leen vindt Paul meteen een knappe man en ze kan het niet laten iets met hem te beginnen. Het is echter verboden voor een stagementor, om iets te beginnen met een stagiair, maar dat maakt het juist spannender voor Leen. Er is ook een groot leeftijdsverschil tussen de twee, maar dat is voor Leen geen probleem.

Seizoen 18

Na de dood van Veerle, begint Leen te twijfelen aan haar keuze om dokter te worden. Als ze sommige mensen niet kan genezen, wat is dan het nu van haar beroep? Dankzij Paul beseft Leen weer dat ze verder wilt studeren. Ondertussen zijn ze nog steeds smoorverliefd op elkaar. Ze besluiten hun relatie openbaar te maken, maar dat zorgt onmiddellijk voor problemen. Vooral Jan is tegen hun relatie, omdat Paul veel ouder is dan Leen. Ook het ziekenhuis en de school van Leen maken hier een probleem van. Paul en Leen trekken zich echter niets aan van de problemen en ze besluiten te trouwen.

Leen begint onmiddellijk haar huwelijk met Paul te plannen, maar ze weet niet dat Paul haar ondertussen bedriegt met Mieke. Ze werkt ondertussen als verpleegster in het Algemeen Ziekenhuis.

Seizoen 19

Het is pas op de dag van Leens huwelijk dat ze de waarheid van Mieke hoort. Ze blaast de trouw op het laatste moment af en ze breekt zowel met Paul als met Mieke. Na enkele weken worden de plooien tussen Leen en Mieke terug gladgestreken, maar Paul heeft ze nooit kunnen vergeven. Ze kan wel professioneel blijven samenwerken met Paul.

Foto's